2789
عنوان

تاپیک کتاب و کتابخوانی/

| مشاهده متن کامل بحث + 15271 بازدید | 1214 پست
نازنینم هممونو مشتاق کتاب خوندن کردی ک    /

😍❤️😍

خيلي عاليه ك دارم به هدفم ميرسم😘😘😘

خدایا شکرت... دیدین خدا بالاخره بغلمو با دستاش پر کرد؟ امضای قبلیم: خدایامیشه بغلمو با دستات پر کنی؟ آخه مامانم میگه: دستای خدا به لطافت نوزاد تازه متولد شدس❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

های

هوی/

من همیشع ی صندلی واسم کم بود ،کتم واسم تنگ بود ، کفشام برام کوچیک بود،ساعتم خواب میموند و من ازش جلوتر حرکت میکردم .دنیا برا من جای کوچیکیع ،احساس میکنم همع جا بستس و نمیتونم نفس بکشم، انگار همع این لحظع هارو قبلا دیدم، درختا، صدای ابشار،قورباغه ها، اونارو زمانی میبینم ک در حال مردنم/

های بای

خدا اگر بخواد هیچ‌کس جلو دارش نیست امیدوارم ک خدا برات بخواد💞  تو زندگیم ی آدمایی هستن ک با هر کلمه حرفاشون  بارها بارها ب خودم میگم کاش هیچوقت نمیشناختمشون😄    
😕😕😕دیر نشده چن هفتته؟؟؟

نه هنوز هفته ١٠هستم گلم

خدایا شکرت... دیدین خدا بالاخره بغلمو با دستاش پر کرد؟ امضای قبلیم: خدایامیشه بغلمو با دستات پر کنی؟ آخه مامانم میگه: دستای خدا به لطافت نوزاد تازه متولد شدس❤

😍❤️😍 خيلي عاليه ك دارم به هدفم ميرسم😘😘😘

تشکر عزیزم...جدی گفتم..واقعا دیگ ب کتاب خوندن علاقه مند شدم  /

من همیشع ی صندلی واسم کم بود ،کتم واسم تنگ بود ، کفشام برام کوچیک بود،ساعتم خواب میموند و من ازش جلوتر حرکت میکردم .دنیا برا من جای کوچیکیع ،احساس میکنم همع جا بستس و نمیتونم نفس بکشم، انگار همع این لحظع هارو قبلا دیدم، درختا، صدای ابشار،قورباغه ها، اونارو زمانی میبینم ک در حال مردنم/
بای


  /

من همیشع ی صندلی واسم کم بود ،کتم واسم تنگ بود ، کفشام برام کوچیک بود،ساعتم خواب میموند و من ازش جلوتر حرکت میکردم .دنیا برا من جای کوچیکیع ،احساس میکنم همع جا بستس و نمیتونم نفس بکشم، انگار همع این لحظع هارو قبلا دیدم، درختا، صدای ابشار،قورباغه ها، اونارو زمانی میبینم ک در حال مردنم/
نه هنوز هفته ١٠هستم گلم

ب سلامتی انشالله😗😗😗

خدا اگر بخواد هیچ‌کس جلو دارش نیست امیدوارم ک خدا برات بخواد💞  تو زندگیم ی آدمایی هستن ک با هر کلمه حرفاشون  بارها بارها ب خودم میگم کاش هیچوقت نمیشناختمشون😄    
هوی/

عطررر

خدا اگر بخواد هیچ‌کس جلو دارش نیست امیدوارم ک خدا برات بخواد💞  تو زندگیم ی آدمایی هستن ک با هر کلمه حرفاشون  بارها بارها ب خودم میگم کاش هیچوقت نمیشناختمشون😄    
😂😂😂ی شوهر واست پیدا میکنیم باغ آناناس داشته باشه 

نکبت حرف نزن 

تو این ثانیع ها چش دیدنتو ندارم😒جز اینکع عکس بدی ببینمت😂

وای از گرد ســم تازه خر خریده ها!!! وقتی با من حرف میزنی رفتار ارزونتو بزار توی جیبت:)

عطررر

خف#  

من همیشع ی صندلی واسم کم بود ،کتم واسم تنگ بود ، کفشام برام کوچیک بود،ساعتم خواب میموند و من ازش جلوتر حرکت میکردم .دنیا برا من جای کوچیکیع ،احساس میکنم همع جا بستس و نمیتونم نفس بکشم، انگار همع این لحظع هارو قبلا دیدم، درختا، صدای ابشار،قورباغه ها، اونارو زمانی میبینم ک در حال مردنم/
تشکر عزیزم...جدی گفتم..واقعا دیگ ب کتاب خوندن علاقه مند شدم    /

شروع كني بخوني كاملا زندگيت و تصميماتت تغيير ميكنه و حتي ايندتم تغيير ميكنه

خدایا شکرت... دیدین خدا بالاخره بغلمو با دستاش پر کرد؟ امضای قبلیم: خدایامیشه بغلمو با دستات پر کنی؟ آخه مامانم میگه: دستای خدا به لطافت نوزاد تازه متولد شدس❤

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز