2777
2789

من تو عقد که نه ولی عروسی قهوه ای ملایم رو به تیره تقریبا گردویی ملایم کردم موهام خرمایی ولی بد دراورد اون رنگی ک من خواستم نشد تازه آرایشگاه معروفیه ک ب این رنگکارشون خیلی مینازن تا فهمید هایلایت نیس داد دست شاگردش من ک راضی نیستم حرومش باشه پول رنگش خیلی هم مینازید بخودش نگم برات که موهام نصف شده بود ظاهرش که بعد د هفته مثل قبل شد نمیدونم چ کوفت نرم کننده چی زده بودن 

بعد اون یه بار رفتم عید هایلایت رو همون در اوردن سه ماه گذشته بود از عروسیم خوب شد هایلایت بدون دکلره بعد ۵ ماهشم خودم گردویی روشن گرفتم زدم که اون با اون اایلایت قبلی خیلی قشنگ شد هر کی میدید دوس داشت موهامم پر شد ولی بعد الان مو سفید در اوردم چهار تا تو مجردی نداشتم پرسیدم منبع موثق میگن تنبل میکنه مو رو تو رنگ سازی دیگه رنگ نکردم موهام الان بلنده بعد یه سال و نیم یا وجود نوک گیری دو سه ماه یه بار ک میکنم هنو رنگ اخری تقریبا چهار انگشت انتهای مواام هست

🌸میشه برای نی نی دار شدن من هم یه صلوات بفرستی؟❤🌸رب لا تذرنی فرداً و انتَ خیر الوارثین❤💖

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز