2777
2789
عنوان

کرونای انگلیسی؟!!

| مشاهده متن کامل بحث + 2337 بازدید | 62 پست

اخبارش از سایت بی بی سی خوندم

گفت همین کروناست ک جهش یافته است

تو این یکسالم چندبار جهش داشته

و دو هفته لازم تا ببینن دارو و واکسن این ب اونم تاثیر میزاره

و گفتن احتمالا تاثیر داره

فقط باید دعا کرد ک ب ماها ک واکسن نداریم بدبخت تر نشیم

همین

ای بابا آخه اینا رو از کجاتون در میارید هر چی میشه میایین میگید دلار ال میشخ بل میشخ لامصبا چه قدرم ...

خب شما انگار ايران زندگى نميكنى نميدونى چجورياس؟! 

ما که در سایه ی خورشید معذب بودیم،چشممان کور سزاوار همین شب بودیم..... 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷


استارتر من تو اخبار  خوندم این ویروس قدرت انتقالش خیلی بالاست اما قدرت مریضیش همونه و واکسن هم براش موثره. 

بسیار عادت بدی است که اندیشه‌های دیگران را بد و نادرست بدانیم و مالِ خودمان را نیک و درست، و باور داشته باشیم که هر کس عقیده و نظرِ ما را ندارد، دشمن کشور است.  اسلامی که به عدالت نرسد کفری است که لباس توحید بر تن کرده است.خطرناک ترین نوع بشر، کسی است که فهمش کم و اعتقاداتش زیاد است...........................................................یعنی واقعا کسی نبود که اعتراض بکنه؟(کلاس تاریخ سال1500) ارزش ندارد كه آدمی برای مبارزه كردن با كوته‌فكران وطن فروش، خود را آزرده سازد؛ زیرا پیروزی بر آنها هیچ ارزشی ندارند..اینهایی که میگن وضعیت الان ما بخاطر انتخابات 4سال پیشه همونهایی هستند که میگند سیل و زلزله بخاطر گناه مردم پیش میاد.خوشا آنان که خر آمدند و خر رفتند. قرارداد ایران با چین اتفاقی است که در سال ۲۰۰۳ ونزوئلا تجربه کرد. چاوز برای پرداختن حقوق کارمندان و مخارج دولت ورشکسته ش وام  سنگین از چین گرفت و مادورو این روش رو با روسیه هم ادامه داد. نتیجه نفت مجانی به جای اقساط وام پرداخت میشه. البته اونا هم لاف توسعه زده بودن! سندی که یک طرف قرارداد حتی روش نشه منتشرش کنه، حتمن که سند بردگیه.وقتی که حقیقت ما را رنج می‌دهد، دروغ می‌گوییم و آن دروغ را تکرار می‌کنیم تا جایی که دگر فراموش می‌کنیم حقیقتی وجود دارد. در حالی که حقیقت هنوز زنده است و هر دروغی که می‌گوییم بدهی ما را به آن بیشتر می‌کند. بدهی‌ای که دیر یا زود باید پرداخت شود
چرا نمی‌دونم همین سم پاشی ها باعث بالا رفتن دلار میشه

اره اخه به حرفه منه كه سم پاشى ميكنم   عجب بابا

باشه دلار فردا ميره رو ١٠٠٠ تومن اصلا

ما که در سایه ی خورشید معذب بودیم،چشممان کور سزاوار همین شب بودیم..... 
اخبارش از سایت بی بی سی خوندم گفت همین کروناست ک جهش یافته است تو این یکسالم چندبار جهش داشته و د ...


چون تو انگلیسه بی بی سی جون اینجا وظیفه ش ماست مالیته کردنه

اما تو فکر کن اگه این جهش تو ایران اتفاق افتاده بود الان اولین کسی که خودشو جر میداد همین بی بی سی بود و به دنبالش کاربرای بلانسبت نادون این سایت!

از بی بی سی دیوث تر خودشه و بس

اون واکسنام که هر روز یه گندی از توش درمیاد ،خود همین انگلیس به شهروندانش درباره استفاده از واکسن شرکت فایزر هشدارداده انقدکه عوارض داشته،،والا همین مراعات و تحمل کرونا فعلا شرف داره به دریافت یه واکسن اشغال پرعوارضی که نهایتم ۳ ماه فقط قراره مصونیت ایجاد کنه!!

کو‌حالا واکسن امن؟!

بعضیا تو این تاپیک چقدر راحت دروغ میگند الکی مثلا ما نمیدونیم هدفش چیه؟

مخاطب_خاص#  

بسیار عادت بدی است که اندیشه‌های دیگران را بد و نادرست بدانیم و مالِ خودمان را نیک و درست، و باور داشته باشیم که هر کس عقیده و نظرِ ما را ندارد، دشمن کشور است.  اسلامی که به عدالت نرسد کفری است که لباس توحید بر تن کرده است.خطرناک ترین نوع بشر، کسی است که فهمش کم و اعتقاداتش زیاد است...........................................................یعنی واقعا کسی نبود که اعتراض بکنه؟(کلاس تاریخ سال1500) ارزش ندارد كه آدمی برای مبارزه كردن با كوته‌فكران وطن فروش، خود را آزرده سازد؛ زیرا پیروزی بر آنها هیچ ارزشی ندارند..اینهایی که میگن وضعیت الان ما بخاطر انتخابات 4سال پیشه همونهایی هستند که میگند سیل و زلزله بخاطر گناه مردم پیش میاد.خوشا آنان که خر آمدند و خر رفتند. قرارداد ایران با چین اتفاقی است که در سال ۲۰۰۳ ونزوئلا تجربه کرد. چاوز برای پرداختن حقوق کارمندان و مخارج دولت ورشکسته ش وام  سنگین از چین گرفت و مادورو این روش رو با روسیه هم ادامه داد. نتیجه نفت مجانی به جای اقساط وام پرداخت میشه. البته اونا هم لاف توسعه زده بودن! سندی که یک طرف قرارداد حتی روش نشه منتشرش کنه، حتمن که سند بردگیه.وقتی که حقیقت ما را رنج می‌دهد، دروغ می‌گوییم و آن دروغ را تکرار می‌کنیم تا جایی که دگر فراموش می‌کنیم حقیقتی وجود دارد. در حالی که حقیقت هنوز زنده است و هر دروغی که می‌گوییم بدهی ما را به آن بیشتر می‌کند. بدهی‌ای که دیر یا زود باید پرداخت شود
خدا خودش کمک کنه .این کرونا که مارو داغون کرد.شوهرم الان یک سال که بیکار شده تو خرج و خوراک بچم و خو ...

شاد مگه با بستس؟من بی بسته برم شاد همینطوری بدون شارژ

مرا تا دل بود دلبر تو باشی    بچه ها برا رسیدن ب عشقم ی صلوات میفرستین 😚😚
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز