2777
2789
عنوان

زندگی سالم و کاهش وزن (بامدادخمار) تاپیک جامع ، چالش جدید

| مشاهده متن کامل بحث + 1065469 بازدید | 118822 پست

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

همسری گیر داده برای تایپک میگه سرت مدام توی گوشیه. درصورتی ک فقط اینجام ن واتساپی ن تلگرامی خودتون ...

چی بگم خاحر 🙄🙄🙄🙄🙄 

سلوووووم خاحرای خیشگلم 😊😊 به عنوان دیوانسالار فرهنگستان ادب و هنر دربار، بر خود لازم دیدم نکاتی رو متذکر بشم.  زین پس به جای واجگان منحوس  " من اراده ندارم"  و  "انگوزه ندارم"  از واجگان   "چاقی بی ادب است"   استفاده میکنیم.  ینی چی که اراده ندارم؟؟؟ مگه دست خودشه؟؟؟  اگه ۳۲۶ نفر تو تاپیک قبل کم کردن پس ما میتونیم ۳۲۷ مین نفر باشیم... اگه بازم ازین حرفا بشنوم میکوشتونمتون 😁😁😁🔫🔫🔫🔫    ضمنا انگوزه هم خواستین ،  بچه های اینجا  همچی بهتون انگوزه میدن  که از خوشی برین بالا با برف سال بعد بیاین پایین ... اونم مانکن و خوشتیپ 😉😉😉      ذمنن (  همون ضمنا بابا! چرا به جزییات توجه میکنی؟ برو اصل مطلبو بوخون  )   میگفتم ... ذمنن اینجا "من مرد تهنای شبم" نداریم ...  اینقد بروبچز اینجا باحاااااالن که نگووووو 😍😍😍😍😘😘😘😘😘    آخرین متلب :  من اصلا نمیدونم غار و عبادت و گونی برنج چی هسدن ... به جان خاله قورباخه راستشو میگم 😁😁😁 از اینکه کلمات زوبای منو خوندین مچکرم 😘😘😘😘😘😘   الهه بیا دیوونه سالارتو اخراااج کن 😁😁😁😁                 گام ۱: زیر ۱۰۰: ۱۰۵/۸ ---> ۹۸/۵ .... گام ۲: برسم ۹۴ که برم بنفش.   دیاناجون عشخی ❤❤❤  هدف: فعلا ۶۹... که سنگ بزرگ ورندارم. ولی به قول الهه آخرش به زیر ۶۰ راضی میشم 😉😉😉

سایز#         آذر ماه 💙💙💙۱۰ دی

دور سینه     ۹۴                      96

دور کمر         ۸۱                     ۷۹

دوربا سن     ۱۰۹                     ۱۰۱

دور شکم      ۹۴                      ۹۳ 

پهلوها        ۹۸

معده                                     ۷۸

زیر شکم                                 ۹۷   

ران           ۶۳                        ۶۱.۵   

ساق         ۳۷                         ۳۳

ساعد                                     ۳۳

مچ پا                                      ۲۲

مچ دست                               ۱۶.۵


@آسنات99     @خوشگلشششونم  @shaparakشرقی  

@zibaye_khofte2288     @گل_ایل  

💚کاهش وزن با بامداد خمار عزیز و سرگروهی زیتونپروده عزیزم💚 قد ۱۵۶ 😉 >>>>> وزن اولیه ۷۰ 🔓>>>> ۶۶.۰۵ 🔓 >>>>> ۶۴ 🔓 >>>>۶۲.۱۰۰🔓>>>>> 62 🔓>>>این هفته ۶۱.۸۵۰🔓 >>>> ۶۰🔐 >>>> ۵۸ 🔐 >>>>> هدفم ۵۶ 🔐 ☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘ممنون از سرگروهی آسنات جون عزیز بابت کمک هاش و راهنمایی هاش و همیشه در دسترش بودنش @آسنات99 @خوشگلشششونم @مامان_دو_گل_پسر @shaparak شرقی

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣بقیه حق منو قورت دادن دولپی🤣🤣🤣🤣🤣نوش جونشون

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤢🤢🤢🤢🤢🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

سلوووووم خاحرای خیشگلم 😊😊 به عنوان دیوانسالار فرهنگستان ادب و هنر دربار، بر خود لازم دیدم نکاتی رو متذکر بشم.  زین پس به جای واجگان منحوس  " من اراده ندارم"  و  "انگوزه ندارم"  از واجگان   "چاقی بی ادب است"   استفاده میکنیم.  ینی چی که اراده ندارم؟؟؟ مگه دست خودشه؟؟؟  اگه ۳۲۶ نفر تو تاپیک قبل کم کردن پس ما میتونیم ۳۲۷ مین نفر باشیم... اگه بازم ازین حرفا بشنوم میکوشتونمتون 😁😁😁🔫🔫🔫🔫    ضمنا انگوزه هم خواستین ،  بچه های اینجا  همچی بهتون انگوزه میدن  که از خوشی برین بالا با برف سال بعد بیاین پایین ... اونم مانکن و خوشتیپ 😉😉😉      ذمنن (  همون ضمنا بابا! چرا به جزییات توجه میکنی؟ برو اصل مطلبو بوخون  )   میگفتم ... ذمنن اینجا "من مرد تهنای شبم" نداریم ...  اینقد بروبچز اینجا باحاااااالن که نگووووو 😍😍😍😍😘😘😘😘😘    آخرین متلب :  من اصلا نمیدونم غار و عبادت و گونی برنج چی هسدن ... به جان خاله قورباخه راستشو میگم 😁😁😁 از اینکه کلمات زوبای منو خوندین مچکرم 😘😘😘😘😘😘   الهه بیا دیوونه سالارتو اخراااج کن 😁😁😁😁                 گام ۱: زیر ۱۰۰: ۱۰۵/۸ ---> ۹۸/۵ .... گام ۲: برسم ۹۴ که برم بنفش.   دیاناجون عشخی ❤❤❤  هدف: فعلا ۶۹... که سنگ بزرگ ورندارم. ولی به قول الهه آخرش به زیر ۶۰ راضی میشم 😉😉😉
سلام عشقولی ها بریم سراغ گزارش صبحانه:نان تافتون 25+پنیر 11.     96کالری ناهار:سی ...

😋😋😋😋😋😍😍😍😍😍😍😍😍

سلوووووم خاحرای خیشگلم 😊😊 به عنوان دیوانسالار فرهنگستان ادب و هنر دربار، بر خود لازم دیدم نکاتی رو متذکر بشم.  زین پس به جای واجگان منحوس  " من اراده ندارم"  و  "انگوزه ندارم"  از واجگان   "چاقی بی ادب است"   استفاده میکنیم.  ینی چی که اراده ندارم؟؟؟ مگه دست خودشه؟؟؟  اگه ۳۲۶ نفر تو تاپیک قبل کم کردن پس ما میتونیم ۳۲۷ مین نفر باشیم... اگه بازم ازین حرفا بشنوم میکوشتونمتون 😁😁😁🔫🔫🔫🔫    ضمنا انگوزه هم خواستین ،  بچه های اینجا  همچی بهتون انگوزه میدن  که از خوشی برین بالا با برف سال بعد بیاین پایین ... اونم مانکن و خوشتیپ 😉😉😉      ذمنن (  همون ضمنا بابا! چرا به جزییات توجه میکنی؟ برو اصل مطلبو بوخون  )   میگفتم ... ذمنن اینجا "من مرد تهنای شبم" نداریم ...  اینقد بروبچز اینجا باحاااااالن که نگووووو 😍😍😍😍😘😘😘😘😘    آخرین متلب :  من اصلا نمیدونم غار و عبادت و گونی برنج چی هسدن ... به جان خاله قورباخه راستشو میگم 😁😁😁 از اینکه کلمات زوبای منو خوندین مچکرم 😘😘😘😘😘😘   الهه بیا دیوونه سالارتو اخراااج کن 😁😁😁😁                 گام ۱: زیر ۱۰۰: ۱۰۵/۸ ---> ۹۸/۵ .... گام ۲: برسم ۹۴ که برم بنفش.   دیاناجون عشخی ❤❤❤  هدف: فعلا ۶۹... که سنگ بزرگ ورندارم. ولی به قول الهه آخرش به زیر ۶۰ راضی میشم 😉😉😉
سلام جیگرا اندازم🤩👇 ماه قبل.                     ...

خیلی خوب رفتی ها

ماشاالله فاطمه

دهنم وا افتاد

💚کاهش وزن با بامداد خمار عزیز و سرگروهی زیتونپروده عزیزم💚 قد ۱۵۶ 😉 >>>>> وزن اولیه ۷۰ 🔓>>>> ۶۶.۰۵ 🔓 >>>>> ۶۴ 🔓 >>>>۶۲.۱۰۰🔓>>>>> 62 🔓>>>این هفته ۶۱.۸۵۰🔓 >>>> ۶۰🔐 >>>> ۵۸ 🔐 >>>>> هدفم ۵۶ 🔐 ☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘☘ممنون از سرگروهی آسنات جون عزیز بابت کمک هاش و راهنمایی هاش و همیشه در دسترش بودنش @آسنات99 @خوشگلشششونم @مامان_دو_گل_پسر @shaparak شرقی

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792