2777
2789
عنوان

برای شب یلدا چی میزارید رو سفره؟؟ ایده بدید

| مشاهده متن کامل بحث + 8385 بازدید | 151 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وای دلخوشیم میره آخه    

امسال سعی کنیم رعایت کنیم چون هموطنانمون واقعا توفشارن

یه بیداری دقیقا عین یه کابوس،مثل گشتن تو تاریکی و بی فانوس،میچرخم تو حباب انتظار تو،مثل ماهی و تنگ و وهم اقیانوس....زندگیم سوخت ...جسد آرزوهام مونده روی دستم...خوشبحالت زندگی کردی💔ولی من نه نتونستم😔

من اومدم ایده بگیرم

برای سلامتی امام زمان و شفای مریض های بدحال مدنظر اگه میشه یک صلوات بفرستید.هر کی ختم صلوات یا قرآن خواست برام بنویسه میزارم تو گروهم صد بار هم صدام‌کنید ناراحت نمیشم شغل من جمع آوری مشکلات و گزاشتن اونا تو ی گروهی که کارشون دعا برای دیگرانه  اینجوری  با کمک هم باری از روی شونه آدمی برمیداریم . فقط کافیه صدا کنی منو.سریع از روی متنی که برام نوشتی کپی میگیرم میزارم تو گروه اونجا براتون سلام و صلوات میفرستن 
#نه_به_شب_یلدا

این چیه یادگرفتین

با شوهر و بچمونم عزاداری کنیم؟

عجب گیری افتادیم

 مادرم یاعلی گفتو،مرا زاد😊نماد حلال زادگی عشق علی و اولادش🤫🤫                         👈👈🙆🙋عضوکمپین مبارزه با کلمات تهوع آورِ😷:شوشو(شوهر)😧آخایی  سِز(سزارین)   آقایی😈عجقم(عشقم)🙊رل🤑🤑😷عجیجم(عزیزم)😒پشمل(پسر)😶آز(آزمایش)😐پری😕کراش😩😷😷تودلی  کنجد😱دوزپسر😟خودم پز  به ما چه،به توچه من توام یا تو منی😶اسی(استارتر)😕😧😧اِستا(استامینوفن)😷😧😬😦بِِز(بذار)👉👉😦😦فاصله اجتماعی😕😐میحرفونم😱😱😱پروتکل های بهداشتی😡😬کیوت😧پارتنر🐒پسمل😤دخمل😐😕کادر درمان بیمارستانِ .... ازتون متنفرم،بچه م هیچ گناهی نداشت با سهل انگاری کشتینش😓😓😓

نه ب شبه یلدا عزیزم امسال

خب ادم ميتونه ي شب يلداي خودموني فقططط اعضاي

خونه داشته باشه چرا نه اخه واقعا ب شادي نياز داريم

اين كاربري و توي روزاي سخت زندگيم ساختم، الان ك بعداز ٢ سال ازاد شد و دوباره ياد اون روزا افتادم فقط ي چيزي توي ذهنم اومد كه هيچ چيز ارزش ناراحتي و نداره من واااقعا حس و حال اون روزام و فراموش كردم و الان يه شدت خوشحالم كه دعاهام و خدا مستجاب نكرد، خدايا شكرت
خوشبحالت. من کسی رو ندارم. تو شهر غریبم. شوهرمم شبکاره


کاش منم اینجوربودم تادعوا به سرخونه کی😬

تازه من دعامیکردم شوهرم شب کارباشه اونشب که نشد ازشانس گندمن😔

🌹  باجماعتی طرفیم که اگر براش کفش سم دارطراحی کنن بهش بر نمیخوره تازه با افتخار هم میپوشه. .اما اگه بهش بگی خدا برات حجابوطراحی کرده تاشان زنانه ات حفظ بشه سریع آزادی وحق انتخابش زیر سوال میره 😂دلم میخواد هرچی دوس دارم بنویسم 😂چهاردیواری اختیاری 😂😐چرانمیتونیم اسم کاربریمونو تغییر بدیمکاش اینستاگرام نابودبشه ترامپ اخراج بشه مرگ بر آمریکا و اسرائیل و انگلیس داعش حیوونه درنده چراهمه تونی نی سایت خوبن وجاریاشون بد چرا تلویزیون فیلمای کره ای پخش نمیکنه چرا آسمون ابیه چرا اینو تاآخرمیخونی مگه بیکاری😃😂😂😂 اینایی که توتاپیکا توهین میکنن بی ادب ان اگه خودم تویه تاپیک عصبی شدم رگ غیرتم زده بالا اما واسه شما خوب نیست 😡خواهرشوهرای نوجوون زبون درازن اصلا خواهرشوهرا ازدم خسیسن 😕😲همیشه حق باعروسه البته عروس مادرشوهرم 😂همیشه ظالم خواهرشوهره البته خواهرشوهری که عروس ماباشیم 😂چقد همسایه هافضولن 😬انگار کارآگاه تشریف دارن 😬چراخواهر شوهربایداینقدر خسیس باشه 😷بلانسبت بعضی توتاپیکا ازبس فحش میدن آدم یادهاپومیفته😂😂😂😂هرکی اینوخوند انتقاد کرد به اون ربطی نداره دلم میخاد هرکی تایید کرد خوشگله ازبعضی کاربرابدم میاد😁میدونی چرا چون بیتربیتن😷فحش میدن اما من فحشم بدم بخاطرتعصب روبعضی ازشماهاس😂😂اونهایی که به بقیه میگن نمکدون خودشون میرغضب ان 😂😂😂باچنتا شون برخوردداشتم چطوری فلانی میرغضب 😨😲به شماها چه آسمون قرمزه خورشید سبزه بتوچه چشمام مال خودمه فضووووول خانمای مارپلیییییی 😂ولگردای نی نی سایت 😎😎😎😎بعضیا توسایت ادای ناظمارودرمیارن چطورین میرغضبااینهایی که هی ادای روشنفکری درمیارن ومیگن مامسلمون نیستیم مسلمون هم شمانیست اسلام هم منتظر شمانیست خدابه شمانیازی نداره باکلاساااا😂فرت فرت غلط املایی نگیرید بیکارا😜کارآگاه بازی درمیاریدانتقادپذیرم اما چرت وپرت پذیر نیستم😂😂وقتی مرداروتونی نیسایت میبینم یاد زنای سرکوچه میفتم که انگارمجبورن سرکوچه بشینن😂😂😂زیادکاربری داشتم کاربری خدایام و دانیالیم ودوتامون باهمیم ودختررویایی هاو ارارت واین کاربری 😂من ازقدیمای سایتم 😬
عالیه هنرمند جانم    

اره اوج خلاقیت منه🤣🤣🤣

💚خدایا سپاسگزارم بابت لطف بیکرانی ک در حق ما میکنی❤خدایا هر روز درهای سلامتی،عشق،امید،نور،برکت،ثروت و فراوانی را به روی ما بگشا❤❤الهی امین❤❤
من کیک میپزم ژله مسقطی اجیل همینا راستی میوه انار هم میذارمیه دو تا شمع میذارم

عزیزم مسقطی خودت درست میکنی؟

برای سلامتی امام زمان و شفای مریض های بدحال مدنظر اگه میشه یک صلوات بفرستید.هر کی ختم صلوات یا قرآن خواست برام بنویسه میزارم تو گروهم صد بار هم صدام‌کنید ناراحت نمیشم شغل من جمع آوری مشکلات و گزاشتن اونا تو ی گروهی که کارشون دعا برای دیگرانه  اینجوری  با کمک هم باری از روی شونه آدمی برمیداریم . فقط کافیه صدا کنی منو.سریع از روی متنی که برام نوشتی کپی میگیرم میزارم تو گروه اونجا براتون سلام و صلوات میفرستن 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز