2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کو

❌🚨از یکم دی ماه برای اعتراض به وضعیت سایت نه تاپیک میزنیم نه پست میزاریم🚨❌ ...  A New Me    Coming Soon     Loading...  ۲۰%                                          عضو اکیپ علمی تخیلی💫             خدایاشکرت💕    i can🕊

باشه بزار

ناهید،هیچوقت فراموشت نمیکنم،خیلی بهم لطف کردی،به فکرم بودی،ازت ممنونم،لطفا منو حلال کن.این امضا فقط مال نسترن جون منه⁦❤️⁩⁦❤️⁩🥰🥰(و زهرا ست،زهرا منو کچل کرد،اصرار کرد مجبور شدم اسمشو بزارم تو امضام😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒)😂😂😂،نسترن جون،آبجی قشنگم:هرقدر رفاقت بکنم می ارزی/اظهار صداقت بکنم می ارزی/آنقدر عزیزی تو برایم ای دوست/صد بار که یادت بکنم می ارزی.⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

فقط عکس مومو نباشه صلوات 

سرمن یه سمساری قدیمی وشلوغ پلوغه که توش همیشه جنگه.بین امیدوناامیدی.بین خنده و گریه.بین رسیدن و نرسیدن.بین ولش کن و تو می تونی.توی سرمن همیشه هزارتا زن کولی دارن کل میکشن همیشه دونفردارن سر قیمت ی قاب عکس قدیمی چونه میزنن،همیشه یه بااحتیاط برانید داره قدم میزنه.دلم یه موزه ی قدیمیه.ی موزه ای که فقط یه نفررو برای دیدن داره.توی دل من نگاه توریخته رو درودیوار.توی دل من هواپره ازکشش افقی لبای تو.پر از بزن بریما.توی دل من همیشه هزارتا نظامی دارن یک صدا میخونن پایان شب سیه سپید است ...شاید برای همینه که من هیچوقت دختر عاقلی نبودم!به هر حال صبح میشه این شب 

@کاپ_کیک_عصبانی  

@nazbanoo8300  

@ماه_تنها  

@مهربونم۰  

@دختر_مهربون_باادب  

مجرد و ناکام بمیر ولی نسل فقیر تحویل جامعه نده. بار کج به مقصد رسید... دل به دل راه نداشت... اتفاقا پول هم خوشبختی آورد.... این است دنیای ما:) w ww.goftino.com/c/BVamgS فاصله رو بردار پیام بده😐 تاپیک های سال 99 و 1400 رو گردن نمیگیرم :/

اوک

هرچی خدا بخواد...خدا که بد نمیخواد💛متاهل💍در دایره قسمت ما نقطه تسلیمیم...لطف انچه تو اندیشی،حکم انچه تو فرمایی🙌🏻🌊«لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ»؛یه صلوات مهمونمم میکنید🙏🏻
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز