2777
2789

بله عزیزم کاملا موافقم،دخترم ۳ سالشه،برای دومی اقدام میکنم ،گناه داره نه خاله داره نه عمه،دوست دارم یه هم بازی براش بیارم باهم خونه رو بفرستن هواا😂

تاتوانی رفع غم از چهره ی غمناک کن،درجهان گریاندن آسان است، اشکی پاک کن😍

من بعد تولد پسر اولم سفت و سخت گفتم فقط تک فرزندی . تولد یک سالگی پسرم غیرمنتظره باردار شدم خیلی ناراحت شدم به سقط فکر کردم ولی در نهایت نگهش داشتم الان خیلی خیلی خوشحالم و خداروشکر می کنم پسر بزرگم ۳ سال و ۷ ماهشه پسر کوچیکم ۲۳ ماهشه خیلی برامون برکت و شادی اورد.دو تا بچه خیلی خوبه

من کاپوچینو قدیمی ام کاربری با تاریخ عضویت 1391/07/25 رمز عبور فراموش کردم با کاربری جدید برگشتم به آغوش نی نی سایت😁

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من بعد تولد پسر اولم سفت و سخت گفتم فقط تک فرزندی . تولد یک سالگی پسرم غیرمنتظره باردار شدم خیلی نار ...

ای جاانم خداحفظشون کنه😊

تاتوانی رفع غم از چهره ی غمناک کن،درجهان گریاندن آسان است، اشکی پاک کن😍
منم اگه دخترم شیرخشکی بود حتما میذاشتم گیرم بیاد فاصله بین بچه ها کم باشه خیلی خوبه.... موفق باشی ع ...

ممنون....برات ارزوی بهترینها رو دارم خانمی😍😍😍😍

شکر خدا که درپناه حسینم(ع) که عالم از این خوبتر پناهی ندارد.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز