2777
2789
عنوان

دلتنگی

| مشاهده متن کامل بحث + 1807 بازدید | 113 پست
ازدواج کرد 

 اینکه ازدواج کنه قابل تحمل ترازاینه ندونی به کی فروختت

من مهرناز ۲۵ سال دارم :) ازبس تو تاپیکا سنم رو میخواین گفتم اینجا درج کنم بهتره   

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

چ فایدع وقتی ب پای کسی اب میشی ک حتی حسشم نمیکنع

منو که هرکی میبینه میگه چه لاغر شدی از ۵۸رسیدم به ۵۱

من مهرناز ۲۵ سال دارم :) ازبس تو تاپیکا سنم رو میخواین گفتم اینجا درج کنم بهتره   

https://chat.whatsapp.com/EPXvmXhGNuy8mkFQUbJzsS

با اجازت اسی


چله سوره حشر👆🏻

اگ کسی دوست داشت عضو شه و اسم رو اعلام کنه☺️



به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛از نبي مكرم اسلام(ص) روايت شده است: هر كس سوره حشر را قرائت كند بهشت و جهنم و عرش و كرسي و حجاب هاي آن و آسمان هاي هفتگانه و زمين هاي هفتگانه و هوا و بادها و پرندگان و درختان و كوهها و خورشيد و ماه و فرشتگان، همگي بر او درود و صلوات مي فرستند و براي او طلب مغفرت و امرزش مي كنند و اگر همان روز يا شب قرائت سوره حشر، از دنيا برود شهيد محسوب مي شود.


روایت است كه هركس سوره مباركه حشر را جهت بر آمدن حوائج و حل مشكلات عظیم چهل و یك روز هر روز یك مرتبه بخواند.حاجتش برآورده و مشكلش حل شود . بسیاری از بزرگان تجربه كرده اند ( اما بشرط آن كه اگر یك روز هم فوت شود .یا فراموش كند باید ختم را از سرگیرد )

بچه ها من یه سوال دارم 

وقتی با یه نفر کات میکنیم میایم نی نی سایت بچه ها میگن اگه دوست داشته باشه برمیگرده ..و فلان 

وقتیم که برمیگرده طرف میگید که ولش کن جواب نده بازم میره واقعا همیشه برام سواله !!!

❤️هر چی آرزوی خوبه مال تو❤️
منو که هرکی میبینه میگه چه لاغر شدی از ۵۸رسیدم به ۵۱

قانیدوارم ی روز ب خودت بیای تا ببینی چیزایی رو ک حقتع حتی پشیمونی همون طرفو 

زمانی چیزایی ک میخای بدست میاری ک واقعا ی حسایی رو رها کن و بسپاری زمان 

تنور دلت داغ 

وای از گرد ســم تازه خر خریده ها!!! وقتی با من حرف میزنی رفتار ارزونتو بزار توی جیبت:)

اگه بخاطر یه ادم بی لیاقت اینطوری شدی نکن فقط اخرش اسیب به خودته خداازهمچین ادمایی نگذره!

الهی که نگذره 

من مهرناز ۲۵ سال دارم :) ازبس تو تاپیکا سنم رو میخواین گفتم اینجا درج کنم بهتره   
قانیدوارم ی روز ب خودت بیای تا ببینی چیزایی رو ک حقتع حتی پشیمونی همون طرفو  زمانی چیزایی ک می ...

عزیزم♥ مرسی مهربون 

من مهرناز ۲۵ سال دارم :) ازبس تو تاپیکا سنم رو میخواین گفتم اینجا درج کنم بهتره   
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز