2777
2789
😑😑😑😑😑

@نیکی  

@تک  

@فرزند  

 

؟

آدما دروغن........🔗برای اینکه عاشقت شن 🖤بهشون دروغ بگو،.  بهشون دروغ بگو ......😏 اینجا خیلی وقته عقیده ها مردن فهمیدم همه دریده ها گرگن نمی دونی طرف رفیقه یا دشمن🤷🏻‍♀️🔪💔..... اره قدیما فاز برعکس بود لااقل حرفات یه کم طعم خوبی میداد 🤏🏽✨..........تاتحویلت گرفتیم یابو برت داشت😏...ولی قبلنا یادت نی انگار اخ یی یسری ادما لال بودن ایکاش😸👐🏿 ...... باید برم🚶🏻‍♀️ ....شاید یه روز دلیلش و بهت بگم.....👌🏼🙂

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

@نشی     @عزیزم    

🌹🌹🌹

@عزیزی  

حسین جان،پسرانت همگی نام علی بنهادی،جان عالم به فدای دل بابایی تو😍❤رَبِّ لا تَذَرنی فَردَاً و اَنتَ خَیرُالوارِثین❤رَبِّ هَب لی مِن لَدُنکَ ذُریّته طیبه اِنّک سمیعُ الدُعا❤حالا ک تااینجا اومدی یه صلوات از اون ته تهای دلت برام میفرستی؟❤😍
@فدات     @دختر     @زیبا    

@عجقم  

 

@نگینم  

آدما دروغن........🔗برای اینکه عاشقت شن 🖤بهشون دروغ بگو،.  بهشون دروغ بگو ......😏 اینجا خیلی وقته عقیده ها مردن فهمیدم همه دریده ها گرگن نمی دونی طرف رفیقه یا دشمن🤷🏻‍♀️🔪💔..... اره قدیما فاز برعکس بود لااقل حرفات یه کم طعم خوبی میداد 🤏🏽✨..........تاتحویلت گرفتیم یابو برت داشت😏...ولی قبلنا یادت نی انگار اخ یی یسری ادما لال بودن ایکاش😸👐🏿 ...... باید برم🚶🏻‍♀️ ....شاید یه روز دلیلش و بهت بگم.....👌🏼🙂
@نیکی     @تک     @فرزند     @ی     ؟

بله#  

مجرد و ناکام بمیر ولی نسل فقیر تحویل جامعه نده. بار کج به مقصد رسید... دل به دل راه نداشت... اتفاقا پول هم خوشبختی آورد.... این است دنیای ما:) w ww.goftino.com/c/BVamgS فاصله رو بردار پیام بده😐 تاپیک های سال 99 و 1400 رو گردن نمیگیرم :/

@لاو  

@u  

@آنیدـپ  

آدما دروغن........🔗برای اینکه عاشقت شن 🖤بهشون دروغ بگو،.  بهشون دروغ بگو ......😏 اینجا خیلی وقته عقیده ها مردن فهمیدم همه دریده ها گرگن نمی دونی طرف رفیقه یا دشمن🤷🏻‍♀️🔪💔..... اره قدیما فاز برعکس بود لااقل حرفات یه کم طعم خوبی میداد 🤏🏽✨..........تاتحویلت گرفتیم یابو برت داشت😏...ولی قبلنا یادت نی انگار اخ یی یسری ادما لال بودن ایکاش😸👐🏿 ...... باید برم🚶🏻‍♀️ ....شاید یه روز دلیلش و بهت بگم.....👌🏼🙂
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز