2789
همين حالا عاقااا همين حالااا...به من بي توجهي ميشه من ديگه نميتونم.بايد برم👋🏻🥺

برو برو برو برو برو. برو بروبرو برو. یارت نمیشم گرفتارت نمیشم😑🙄

‏هیچکدومتون متوجه نشدید که من تو عکس پروفایلم. روسریم رو مدل روسری وفا، بستم همتون دهن گشاد و چشای خستمو دیدید:'( خواهشا نیمه پر لیوان رو هم ببينيد. 
من ساده رو بگو چقدر دلداریش میدادم وقت میزاشتم مجابش کنم تو زشت نیستی. معلومه هدفش چیه دنبال معجزس ی ...

آره متاسفانه 

‏هیچکدومتون متوجه نشدید که من تو عکس پروفایلم. روسریم رو مدل روسری وفا، بستم همتون دهن گشاد و چشای خستمو دیدید:'( خواهشا نیمه پر لیوان رو هم ببينيد. 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بچه ها همش داره دروغ میگه دماغش هیچ چیزی نی تاپیک قبل هاشو بخونین

بهدا دروغ نميگم من مامان بابام فوت شدن چجوري بهت ثابت كنم 

كاربران ني ني سايت مثل خانواده من بجز اونا كسيو ندارم♥️💎
تو که تو تاپیکای قبلیت گفتی پدر و مادر نداری

پدر مادرم ندارم به مامان بزرگ و پدربزرگم ميگم مامان بابا

كاربران ني ني سايت مثل خانواده من بجز اونا كسيو ندارم♥️💎
بهدا دروغ نميگم من مامان بابام فوت شدن چجوري بهت ثابت كنم 

وا اون بار گفتی بچه طلاقییییی ک گفتی بابام بهم خرجی نمیده 

الان میگی نداری

هرچی خدا بخواد...خدا که بد نمیخواد💛متاهل💍در دایره قسمت ما نقطه تسلیمیم...لطف انچه تو اندیشی،حکم انچه تو فرمایی🙌🏻🌊«لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ»؛یه صلوات مهمونمم میکنید🙏🏻
وا اون بار گفتی بچه طلاقییییی ک گفتی بابام بهم خرجی نمیده  الان میگی نداری

نبخدا مامانم مرده پدرمم تازگي از دست دادم با تصادف

كاربران ني ني سايت مثل خانواده من بجز اونا كسيو ندارم♥️💎

انقد دروغ نباف به هم یه تاپیک بزن بگو پول لازم داری نمیخاد اینجوری اعصاب همه رو بهم بریزی 

البته این پولا حرومه 

خود من تاپیکای اولت و که میخوندم چن روز ناراحتت بودم الان میبینم هدفت چیزی جز تلکه کردن مردم نیست

واقعا که متاسفم برات

میشه دعا کنی بیماریم خوب شه؟ شاید خدا حرف تو رو شنید:)❤️🫂
پس چجوری میگه سهاممو پدرم برده ما# گوسفند نیستیم

تازه یه تاپیک دیگم زد باعنوان بابام گفته چقدر لاغری شبیه شیطانی

گوسفند_خودشه#  

دیدی که سخت نیست... تنها بدون من؟دیدی که صبح می شود... شب ها بدون من؟این نبض زندگی... بی وقفه می زند...! فرقی نمی کند... بامن...بدون من...!دیروز گرچه سخت... امروز هم گذشت... طوری نمی شود... فردا بدون من...!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز