2789
عنوان

،😭😭😭😭😭😭نکنه دختره

| مشاهده متن کامل بحث + 1114 بازدید | 130 پست

وا سالم باشه انشالله

اللهم عجل لولیک الفرج .قطعا اون لبنانی و عراقی و یمنی و اسپانیایی و امریکاییو...هر آزاده ای از هرجای جهان که علیه جنگ ایران واکنش نشون داد برای من هموطن تر از توی مثلا ایرانی که خواهان جنگ علیه کشورت هستی .کلاهتو بذار بالاتر بی غیرت😏

خب قبلش رژیم تعیین جنسیت میگرفتی حالا که خیره نگران نباش

خدایا مرسی که منم لایق مادر شدن دونستی میشه برای سلامتی نی نی تودلیم یه صلوات بفرستین.. مرسی از همتون ان شالله به حاجت دلتون برسین😍😍🌹

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

ان شاالله 

،😍😍😍

میشه دیگه کاربریمو نترکونید،😐😐  به کدامین گناه اخه؟؟،😐😐 امضای قبلیم،😏امام زمان عزیز زودتر ظهور کن ،🌺💐🌹🥀🌷🌺🌸⁦🏵️⁩🌻🌼🌱و در ضمن قد من ۱۸۴سانته،😐😎

سالم و صالح باشه 

جنسیت مهم نیس

نازنیڹ زهـرا هستمـ😎..میشہ واسہ همسنگرهاے همسرمـ یہ صلواتـ بفرسے آبجے؟❤🙏...خوشحال باش بانو تو برگزیده ے حضرتـ زهرایے تو انتخابـ شده ے مادرساداتے انتخابتـ ڪردڹ براے حجابـ براے نجابتـ😍❤ با حجابتـ لبخنــد رو به لبـ هاے مہدے زهـراس بیار خواهری باشہ؟😊 مڹ عاشقـانہ رهبرمـ رو دوستـ دارمـ و بہ وجودشوڹ افتخار میڪنمـ(امامـ خامنہ اے❤)سربازے رو از ذوالفقار علے یاد بگیریمـ(شہید حاج قاسم سلیمانے)😊!! چشمـ دشمنانشوڹ ڪـــوووور😌.... مجنـــــوڹ العبــــــاس ام😍🙋 ڪربلاے بہشتـ مڹ در زمینہ... 😍😢

خب دختر باشه چیه مگه وا😏

جنسیت زده# ‍ 

تصور می کنم تو هر روز قشنگ تر می شوی و من هر روز عاشق تر،گویی همه اشعار و منظومه های عاشقانه را برای تو سروده اند عزیزم.کلمات حقیرند و من ناتوانم، ناتوان از گفتن این که چه اندازه تو را دوست دارم❤️🍓
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز