2777
2789
عنوان

🍂چالش پاییزیِ زندگی سالم و کاهش وزن ( بامدادخمار)

| مشاهده متن کامل بحث + 529502 بازدید | 68299 پست
مبارک باشه  نی نی نداشتی تاحالا؟ یاد اولین روزی ک فهمیدم باردارم افتادم چقددددررررر معنوی میش ...

دومین بارداریمه عزیزم.اولی بارداری پوچ بود..بچه ندارم.بعد از ۱۶ ماه انتظار.قرار بود برمivfکنم.دعا کن برام صدای قلبشو بشنوم

مامان حسنا و حلما نیستم.کاربری سوممه.وقتی اومدم نی نی سایت درحال اقدام بودم.از سال ۹۸.همه کاربرا مامان سارا مامان  زهرا مامان علی .....منم اسممو زدم مامان حسنا و حلما.به امید اینکه دوقلو میارم😂.ولی الان نه مامان حسنام و نه مامان حلما...مامان هدی هستم😍😍😍(۲تیر ۱۴۰۰)دخترگلم،قشنگ ترین معجزه ی خدایی مامانی..😍😍😍خدایا نی نی رو سالم برسون بغلم.(مهر ۹۹)

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه سرما نخورده فقط گلاب ب روت اسهاله بچم😭 فقط تو دسشوییم من😬

وای چقدر بده انشاالله خوب میشه باید دوره اش بگذره

پسر من اسهال مسافرتی گرفته بود دقیق ۱۴ روز طول کشید تاخوب شد

ینی باور کن دوساعت یبار باید میبردم میشستمش پوشکش میکردم هم پدرکمرم دراومد هم زرت و زرت پوشک میخریدیم هم کلی پول ویزیت و دارو شد هم پیرشدیم تا تموم شد خخ😂😂 انشالله هیچ بچه ای مریض نشه 🤲🤲

بچه مریض میشه جون مادرو درمیاره تا خوب بشه😬😬😬

 
وای چقدر بده انشاالله خوب میشه باید دوره اش بگذره پسر من اسهال مسافرتی گرفته بود دقیق ۱۴ روز طول کش ...

۱۴ روزززز😥😥😥😥😭😭😭

دقیقا منم از کت و کول افتادم پوشکا هم ک داره ب فنا میره تو این گرونی پوشک😅

من دکتر نبردم میترسم ببرمش توخونه کته ماستو کشک موز و اینجور چیزا میدم  بهش ولی اثر نداره انگار😢

سلام سمیه خوشگله 😍سلام مربا خوشمزه 🤩صبحتون بخیر  اینم سایز من💃💃💃💃💃💃 خداروشکر سایزم هر ...

عزیزم اتفاقا سایز بیاد پایین وزن بره بالا نشونه خوبیه یعنی داری عضله سازی میکنی 😍 وزن عضله بیشتر از چربی هست واسه همین اگر سایز کم کردی نگران وزنت نباش مسیرت درسته👍🏻 از نظر من عضله ای بودن و داشتن اندام فرم دار بسیار زیباتر هست تا لاغری


Null
چه خوب و عالی و کامل ....همه ی گروههای غذایی رو جا دادی آفرین نیلوجان شما سیرابی رو چطوری درست میکن ...



گزارش امروز

❤❤❤❤❤

صبحانه ۱ تست جو، خرما، پنیر، شیر

ناهار یتیمچه، ۱ تست جو، سالاد فصل با سس ماست خونگی

میان وعده میوه،مویز شکلات تلخ،  خرما 

شام شیر کره بادام زمینی،گردو و ۱ تست جو

آب فراوان

دمنوش ۲ لیوان

ورزش ۳۰ مین حلقه، ۳۰ مین قدرتی شکم پهلو و پا

کالری مجاز ۱۲۸۰

کالری دریافتی ۱۰۰۰

اگه خوراکی سالم داشتیم میخورم که ۱۲۰۰ بشه حداقل

روز خوش💗🌹

@golpari9397‍ 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز