2777
2789
عنوان

😐بترکینننننن همش شده حس ششم

107 بازدید | 17 پست

😐😐😐😐😐😐😐هر چی تاپیک نگاه میکنم حس ششم هست 

 هر کس ز ولایت و ولیّ دور شودهمسایه ی دشمناست و منفور شود!پروانه صفت، گِرد ِعلی میگردیمتا دیده ی هر فتنه گری  کور شود💚❤️سردارشهیدم ؛این روزها ، نبودنت بر شانهٔ بغض تنهایی‌مانخیـراتِ اشڪ می ڪنـد  . . .💚❤️

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من موندم این همه تاپیک حس شیشم میزنن واقعا این همه اعتقاد دارن؟اصلا یعنی چی حس شیشمی؟؟؟

❌کاربری غیرفعاله. سایت رو به دلیل مدیریت افتضاح، تبعیض بین کاربران و نبودن آزادی بیان بایکوت میکنم.❌

واقعا کی تموم میشه اخه این تاپیکا😭😭😭😭

😐اه اه واقعا 

 هر کس ز ولایت و ولیّ دور شودهمسایه ی دشمناست و منفور شود!پروانه صفت، گِرد ِعلی میگردیمتا دیده ی هر فتنه گری  کور شود💚❤️سردارشهیدم ؛این روزها ، نبودنت بر شانهٔ بغض تنهایی‌مانخیـراتِ اشڪ می ڪنـد  . . .💚❤️
من موندم این همه تاپیک حس شیشم میزنن واقعا این همه اعتقاد دارن؟اصلا یعنی چی حس شیشمی؟؟؟

😐برا سرگرمی خوبه ولی بعضیا جدی جدی دنبالش هستن 

 هر کس ز ولایت و ولیّ دور شودهمسایه ی دشمناست و منفور شود!پروانه صفت، گِرد ِعلی میگردیمتا دیده ی هر فتنه گری  کور شود💚❤️سردارشهیدم ؛این روزها ، نبودنت بر شانهٔ بغض تنهایی‌مانخیـراتِ اشڪ می ڪنـد  . . .💚❤️
اره همشونم دروغگووووو☹☹☹😐😐😐

من حس شیشم دارم...میتونم موقع آهنگ گوش دادن آهنگ بعدی رو که میاد حدس بزنم😀😁😂

❌کاربری غیرفعاله. سایت رو به دلیل مدیریت افتضاح، تبعیض بین کاربران و نبودن آزادی بیان بایکوت میکنم.❌

هوووف خیلی بدم میاد ‌ی تموم شن این ادماعه خرافه پرست 

ینی چ حس شیشم اه اه😂😏عصاب ندارم

دلبری خدارو ببین ؛داره میگه: تاخُدات منم، از حرف مردم ناراحت و اندوهگین نباش!♡                                                                                                                                                                          من و تو با همه فرق داریم! من تورو جوری دوست ندارم که بقیه همو دوست دارن من دلم میخواد دنیارو قشنگ کنم!من دلم میخواد تورو عاشق زندگی کنم! یه جوری که از بودنت،از حضورت از اینکه هستی لذت ببری! صبح ک چشماتو باز میکنی با خودت بگی من همونیم که یه نفر حاضرع جونشو برام بدع،برای خوشحالیم ، برای خوشبختیم،برای هرچی که من از زندگی میخوام! غصه اگه داری بگی هی بلند شو بیا دوتایی باهم غصه بخوریم!آدم تنها تنها از پسِ این همه درد برنمیاد! آدم تنهایی بیشتر دردش میاد..‌!من تورو اینجوری دوست دارم که چشمات برق بزنه،از ذوق،از فرط دوست داشتن و از دوست داشته شدن...اره من تورو جوره دیگه ای دوست دارم. . .😍😍💫
من حس شیشم دارم...میتونم موقع آهنگ گوش دادن آهنگ بعدی رو که میاد حدس بزنم😀😁😂

منم😁😁😁😁

السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی اولاد الحسین وعلی اصحاب الحسین وعلی ابوالفضل الحسین  
😐برا سرگرمی خوبه ولی بعضیا جدی جدی دنبالش هستن 

آره منم موندم یعنی یه عده بر اساس حدس و گمان دیگران عمل میکنن؟

❌کاربری غیرفعاله. سایت رو به دلیل مدیریت افتضاح، تبعیض بین کاربران و نبودن آزادی بیان بایکوت میکنم.❌

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792