هر کس ز ولایت و ولیّ دور شودهمسایه ی دشمناست و منفور شود!پروانه صفت، گِرد ِعلی میگردیمتا دیده ی هر فتنه گری کور شود💚❤️سردارشهیدم ؛این روزها ، نبودنت بر شانهٔ بغض تنهاییمانخیـراتِ اشڪ می ڪنـد . . .💚❤️
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
هر کس ز ولایت و ولیّ دور شودهمسایه ی دشمناست و منفور شود!پروانه صفت، گِرد ِعلی میگردیمتا دیده ی هر فتنه گری کور شود💚❤️سردارشهیدم ؛این روزها ، نبودنت بر شانهٔ بغض تنهاییمانخیـراتِ اشڪ می ڪنـد . . .💚❤️
من موندم این همه تاپیک حس شیشم میزنن واقعا این همه اعتقاد دارن؟اصلا یعنی چی حس شیشمی؟؟؟
😐برا سرگرمی خوبه ولی بعضیا جدی جدی دنبالش هستن
هر کس ز ولایت و ولیّ دور شودهمسایه ی دشمناست و منفور شود!پروانه صفت، گِرد ِعلی میگردیمتا دیده ی هر فتنه گری کور شود💚❤️سردارشهیدم ؛این روزها ، نبودنت بر شانهٔ بغض تنهاییمانخیـراتِ اشڪ می ڪنـد . . .💚❤️
دلبری خدارو ببین ؛داره میگه: تاخُدات منم، از حرف مردم ناراحت و اندوهگین نباش!♡من و تو با همه فرق داریم! من تورو جوری دوست ندارم که بقیه همو دوست دارن من دلم میخواد دنیارو قشنگ کنم!من دلم میخواد تورو عاشق زندگی کنم! یه جوری که از بودنت،از حضورت از اینکه هستی لذت ببری! صبح ک چشماتو باز میکنی با خودت بگی من همونیم که یه نفر حاضرع جونشو برام بدع،برای خوشحالیم ، برای خوشبختیم،برای هرچی که من از زندگی میخوام! غصه اگه داری بگی هی بلند شو بیا دوتایی باهم غصه بخوریم!آدم تنها تنها از پسِ این همه درد برنمیاد! آدم تنهایی بیشتر دردش میاد..!من تورو اینجوری دوست دارم که چشمات برق بزنه،از ذوق،از فرط دوست داشتن و از دوست داشته شدن...اره من تورو جوره دیگه ای دوست دارم. . .😍😍💫