2777
2789

میخوام تو قرعه کشی خانگی شرکت کنم باهاش حرف زدم که دیگه نمیتونم پول حقوقمو بیارم تو زندگی بعد نشسته فکر کرده میگه چه بهتر به جای اینکه یه سهم پانصدی بدی  چهار تا سهم پانصدی شرکت کن چهار اسم تو قرعه کشی بنویس شانس برنده شدنمون بیشتر میشه بریم ماشین بخریم بعد گفتم حتما ماشینم بخوره به اسم تو بعد فیس کرده ترش کرده والا انگار نوکر بی اجر و مزدشم یه بچه هم از زندگی سابقش داره من کار کنم زحمت بکشم بچش چهار روز دیگه بشه بخور زحمت من 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

هر چیزی با حقوق شما خریده بشه باید به نام خودت باشه بذار قهر کنه ناراحت شه بهتر از این که یه روز به خودت بیای ببینی دیگرانو صاحب اموال کردی خودت با اون همه زحمت هیچی نداری

عزیزم تورخدا هوای اون بچه رو داشته باش به هر حال تو شوهرتو با یه بچه قبول کردی و گردنته

ولی کلا به هیچ عنوان یک ریال هم خرج خونه زندگی نکن چون شرعا و قانونا هیچ وظیفه ای نداری و اصلا چیزی ک با پول خودت خریدی رو بنام شوهرت نزن خودت چون از اول پولتو دادی دستش پررو شده

💚💚💚💚الحمدلله استغفرلله لا اله الا الله💚💚💚💚
بعدشم یه گردن کلفتی میشه براخودش که انگار توبزرگش نکردی

درباره بچه مردم درست صحبت کنید مشخصه عاطفه ندارید!

ندیده و نشناخته انقدر با خشم و بغض درباره اون طفل معصوم صحبت میکنید!!

میشه یه صلوات برای تو دلیم بفرستی ممنون❤️❤️❤️بجای آنکه بی صبرانه در انتظار نه ماه بارداری بمانی ، هر لحظه از این دوران را ببلع ! چرا که شانس این را داشته ای که بهترین موجود جهان را در وجودت پرورش دهی و معجزه خداوند را به نمایش گذاری...❤️❤️❤️

کارکرد زن باید‌ماله خودش باشه😐چه پروعه من باشم به سیخ میکشمش.

برام دعا کنین لطفا🥺🥺🥺خیلی محتاجم به دعا ها و دل های پاکتون🥺🥺🥺دعا کنین مشکلی که دارم حل بشه🥺🥺🥺منم دعا میکنم به حق پنج تن هرچی میخواین خدا بهتون بده🥺🥺🥺(الهم صلی علی محمد واله محمد)❤
خب ب اسم خودت بخر

آخه من اصلا قصدم این نیست ماشین بخرم من قصدم اینه چندسال قرعه کشی شرکت کنم با پولش زمین یا خونه بخرم چون ما تو شهرستان هستیم اینجا نسبت به تهران ارزانتره، و اینکه شوهرم یه خونه هفتاد متری داره قبل ازدواج قول داده بود به جای مهریه این خونش رو بزنه به نامم خرش که از پل رد شد دیگه به نامم نکرد دیگه من نمیتونم کارم بکنم بدم بهش والا 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز