یه مدت میزدم خیلی برای عرق عااالی بود ولی زیر بفلم درد میکرد با لمس کردن دردش شدیدتر شد تا اینکه تو تاپیکا سرچ کردم دیدم که همه گفتن نزدم یه سال باز چند روزِ میزنم زیر بغلم انگار یهغده زیر پوستی دراومده درد هم داره خیلی توپ ماننده😭😭😭چرا من ادم نشدم الان چیکار کنم😬
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
وقتی فردی شما را می آزارد به این دلیل است که خودش در اعماق وجودش در رنج است…در واقع رنجی که او به شما می رساند زجرهای لبریز شده درونی خودش هستند ، چنین انسانی به تنبیه احتیاج ندارد بلکه فقط کمک میخواهد.
خیلی جالبیم مامو برای زیر بغل ساختن ضرر داره بنظرتون
زینک یه پماد شیمیایی می زنیم جای حساسی که غدد داره خیلی جالبیم خداییش
بارداری دوممو ۱۷ هفته متوجه شدم 😍چون پسر کوچولومو شیر میدادم پری نمیشدم ❤️رفتم سونو به هوای ۵-۶ هفته ، بهم یه موجوده کامل که داشت دست وپا می زد نشون داد، ❤️❤️یه ناخواسته ی خواستنی ❤️❤️❤️کوچولوی اولم ۱۵ اذر به دنیا اومد این یکیم دکتر ۱۶ اذر تاریخ داد 😍😍😍 اگه معجزه نیست پس چیه؟؟؟