2777
2789
عنوان

بورس

| مشاهده متن کامل بحث + 50759 بازدید | 500 پست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


عالیه  کی بهشون سیگنال میداد

من که نمیدونم والا

به ما میگفتن خوب نیست و ضرر میدیم اینطور نبود که بگن سیگنال اینا از کجا میارن

 ما فقط میدونستیم تو بورسن

یه بار اتفاقی شوهرم پرتفوی خواهرشو دید. چون از خط موبایل مادرشوهرم رفته بودن.

باید به این بلوغ برسیم که نباید دیده شویم، آنکس که باید ببیند میبیند 🌹🌷 سردار شهید حاج قاسم سلیمانی🌹🌷
من که نمیدونم والا به ما میگفتن خوب نیست و ضرر میدیم اینطور نبود که بگن سیگنال اینا از کجا میارن & ...

همینه دیگه اینطوری میگن که کسی دیگه نیاد مثل خودشون سود کنه 

خیلیا اینطورین

غربت کسی نباش که تو را وطن دانسته...

همینه دیگه اینطوری میگن که کسی دیگه نیاد مثل خودشون سود کنه  خیلیا اینطورین

آره

همینطوره

البته بعضی هم میگفتن 

تو ادره قبلی شوهرم یه همکارش که اونم ۷ میلیارد سود کرده میرفته بقیه رو قسم میداده که بیاین تو بورس و همه رو مجبور کرده سهام بخرن

حالا شانس ما شوهرم دوساله از اونجا منتقل شده اگه اونجا میبود میفهمیدیم😁

باید به این بلوغ برسیم که نباید دیده شویم، آنکس که باید ببیند میبیند 🌹🌷 سردار شهید حاج قاسم سلیمانی🌹🌷
عزیزم شما الان خودتون تو بورس هستید یا نه؟

یک ماه شده

ضرر کردیم

ده میلیون تو چهل و سه میلیون ضرر کردیم

باید به این بلوغ برسیم که نباید دیده شویم، آنکس که باید ببیند میبیند 🌹🌷 سردار شهید حاج قاسم سلیمانی🌹🌷
عه چی خریده بودید؟ منم شگویا خریدم میگن خوبه ولی فعلا ۲۲ درصد تو ضررم

خگستر

خساپا

ذوب

فخوز این خیلی خوب بود منفی نشد اصلا

کچاد

باید به این بلوغ برسیم که نباید دیده شویم، آنکس که باید ببیند میبیند 🌹🌷 سردار شهید حاج قاسم سلیمانی🌹🌷
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز