2789
عنوان

بعد از کرونا چکار میکنین؟

283 بازدید | 28 پست

میدونم که هنوز خبری از واکسن نیست ولی بیاین بگین وقتی واکسن به دستتون رسید و زدید چکار میکنید کجا ها میرین کارایی که نتونستین تو این کرونا بکنید و بگید خودم اول میرم بیرون یه نفس عمیق میکشم بعدش میرم از این فلافل کثیف سلف سرویسا میخورم به همه چیزم دست میزنم

میرم فلافل میخرم میمالم ب آسفالت میخورم😍

سال 1399/9/9 بهترین اتفاق زندگیم افتاد.. 🌈پای عشق باشه عزیزم خودتم زیاده خواهی ❤️محتاج دعاهاتونم برام با دلای پاکتون دعا کنین منم دعا تون میکنم💞

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

من میدونم بعد واکسنم این وسواسی شدن واسه شست و شوی همه چی از بین نمیره همش نگرانم که میتونم به زندگی قبل کرونا برگردم یا نه البته اگه زنده بمونم😐

زندگی رویایی... دنیاتمو... دنیامی...👸❤

میرم خونه پدر و مادرم و بغلشون میکنم

دیشب خوابشونو میدیدم چقد محکم بغلشون میکردم و گریه میکردم حسابی دلتنگشونم

لطفا یه صلوات برای سلامتی پدرومادرم میفرستین❤🌹روزای خوب منتظرتن،برای رسیدن بهشون تلاش کن/ شهروند سابق جزیره نامکاندا | 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز