2777
2789

وا لال بازیتو بزار کنار 

تا دیر نشده بهش بگو عیدت مبارک شاید دوزاریش افتاد یا جریان الکی اون خانومیکه گف بگو دیروز واسع دوسم عیدی اوردنو بگو 

پسفردا ک بری سرزندگیت اینا میشن برات حسرت 

پس بگو تا دیر نشده و پرو باش دراینمواقع چون وظیفشه دیگه خودشو نزنه ببخشیدا نفهمی لااقل خانوادش 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من اصلا طاقتشو ندارم، خیلی باهاشون خوبم، نمیدونم چرا این کارا رو میکنن.

اگ میخای این بی احترامی ها و بی اهمیتی ها سلسله وار تا اخر عمرت تکرار نشه باید الان زبون باز کنی و ب شوهرت حالی کنی 

چشم به راه...

برای منم‌نیاوردن اینجا رسم داریم گوسفند میدن با طلا،ولی اونایی که ندارن حتی یه کیلو گوشت گوسفند و چنتا تیکه پارچه هم ببرن کافیه ولی واسه من همون کارم نکردن نه‌ماه رمضون نه عید قربان

درساحل زندگی قدم میزدم،همه جا دو رد پا دیدم،جای پای من و خدا،به سخت ترین لحظات که رسیدم،فقط یک جای پادیدم،گفتم خدایا درسخت ترین شرایط مرا تنها گذاشتی،ندا امد تورا در سخت ترین شرایط به دوش کشیدم....
برای منم‌نیاوردن اینجا رسم داریم گوسفند میدن با طلا،ولی اونایی که ندارن حتی یه کیلو گوشت گوسفند و چن ...


تو هم حواست باشه واسه داماد خرید اصلا نکن بزار خودش بکنه. واسه جهازم زیاد فشار نیار ب پدر و مادرت بزار خودشون کمبود ها رو بخرن جونشون در بیاد 

چشم به راه...
تبریک یا حتی معذرت خواهی که نتونست بیاد

یکم باهاش سرسنگین باش بهشم بگو ناراحتی بگو من توقع داشتم که بیاید خونمون 

تو هیچکار که نکردی ی زنگم نزدی واسه تبریک

از الان خیلی جدی برخورد کن تا مناسبتای دیگه واست بیارن امسال که گذشت ولی نزار فکرکنن که تو با همچیز کنار میای

چندسالته

نسبتتون چیه؟

🎀🎀🎀

تو هم حواست باشه واسه داماد خرید اصلا نکن بزار خودش بکنه. واسه جهازم زیاد فشار نیار ب پدر و مادرت بز ...

الهی فدات شم🌹 من قبلا و گفتم که ندادن الان بچم ۱۸ماهشه،عقد کرده بودم هیچی برام‌نیاوردن حتی عید نوروز فقط یه پنجاه تومن عیدی دادن.اتفاقا انقد ساده بودم همه وسایل دامادو و گرفتیم جهازمم تکمیل کردم ولی الان میفهمم چه خری بودم من

درساحل زندگی قدم میزدم،همه جا دو رد پا دیدم،جای پای من و خدا،به سخت ترین لحظات که رسیدم،فقط یک جای پادیدم،گفتم خدایا درسخت ترین شرایط مرا تنها گذاشتی،ندا امد تورا در سخت ترین شرایط به دوش کشیدم....
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز