2789
عنوان

عروس نرقصید امشب😕😕😕

| مشاهده متن کامل بحث + 1527 بازدید | 57 پست
نه بابا از نامزدیش همینجور هست مثل اسن عقب افتاده ها رفتار میکنه...خدامنو ببخشه بخام حرف در بیارمااا ...

خب خجالتیه دیگه دست خودش نیست. خوبه میگی هیچ مشکلی نداشته خجالت میکشیده. بعضیا دوس ندارن برقصن از اینکه همه تو یه جمع بهشون نگاه کنن بدشون میاد استرسی میشن

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

الان جای نگران بودن نرقصیدن عروس نگران این باش آمار کرونای شهرتونو بالا نبرید شما و فامیل محترم

 جز راست نباید گفت ،هر راست نشاید گفت...شکوفه۱ بودم قبلا ولی دوس ندارم شکوفه۳ بشم
دقیقا سوال منم هست با ماسک غذا میخورن؟؟ نمیرقصن؟؟ 😂

ببین میگم غذا پختس ولی اکثرا از همون رقصیدن و میوه خوردن و سالاد گرفتن

برای خوشبختیم صلوات مهمونم میکنید😍😘

چرا فک میکنی شما باید همه دلایل ممکن یه عروس برای ناراحت بودنشو بدونین !؟

بعدشم ایول به شجاعت شما

که جرات میکنین میرین عروسی خدا میدونه خواهرم عروسی بگیره نخوام رفت. 

بعدسم عروسای حالا خیلیاشون اصلا نمیزارن به شب عروسی برسه، چرا با قطعیت میگی  استرسو خجالت شب زفاف و.... 

کلا عجیب بودید برام استارتر جان

من که اهل عشق و عاشقی نبودم اما تو از کنارم رد شدی و جانم به دکمه پیراهنت گیر کرد.... خیلی طول نکشید تا بفهمم که چقد بی انتها دوستت دارم از موی سر تا ناخن پایت را، رویت را،بویت را، صورتت ،سیرتت، رفتارت ،گفتارت، حرکاتت،اطوارت،سخنت،سکوتت،نگاهت، خنده ات،شرمت،جسارتت،مهرت همه و همه رو دوست دارم اصلا نخواستنی در وجود تو نیست ❤️

نه بابا از نامزدیش همینجور هست مثل اسن عقب افتاده ها رفتار میکنه...خدامنو ببخشه بخام حرف در بیارمااا ...

یکی از فامیلای ما هم اینجوریه کلا حرف نمیزنه شاید خیلی خجالتیه🤔

ظلم ظالم، جور صیاد. اشیانم داده برباد. ای خدا ای فلک ای طبیعت. شام تاریک مارا سحرکن...🤲😢😥                        عاشقتونم🧡👈@gh_73 emla@1374nazanin@

عروس به خاطر کرونا نلراحت بوده تامام ،میترسیده چند نفر به خاطر اون‌کرونا بگیرن 

این روزا از رو  نداری عاشق و معشوق میشن                           من یه لیلی‌میشناسم مهرشو از مجنون گرفت
متاسفم متاسفم دلم میسوزه واس اون کادر درمان فقط وگرنه مرگ و مریضی کسایی ک رعایت نمیکنن ناراحت کننده ...


در# قتل کادر درمان شریک نمیشیم😔

ظلم ظالم، جور صیاد. اشیانم داده برباد. ای خدا ای فلک ای طبیعت. شام تاریک مارا سحرکن...🤲😢😥                        عاشقتونم🧡👈@gh_73 emla@1374nazanin@
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792