rooyajoon مدیر عضویت: 1398/11/18 تعداد پست: 994 عنوان شغل | مشاهده متن کامل بحث + 413 بازدید | 33 پست بچه ها یسوال من دوتا کار گیرم امده یکی منشی که تایم کاریش ۶ ساعته ماعیی ۸۰۰ هزاره و یه اتو کاری داخل تولیدی هر مانتو ک اتو بزنی هزار تومن دیگه بستگی به کار خودم داره روزی ده ساعته حالا بنظر شما کودوم بهتره؟؟؟ خودت باش، هرچی ام خواستی توی گوگل سرچ کنジ 1399/05/08 | 09:05 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
rooyajoon مدیر استارتر عضویت: 1398/11/18 تعداد پست: 994 به اخلاق کسی که میخوای براش منشی بشی نگاه کن، اگه محیط خوب و سالمی هست حتما منشی گری. ممنون از راهنماییت خودت باش، هرچی ام خواستی توی گوگل سرچ کنジ
55ahsan عضویت: 1398/11/26 تعداد پست: 658 اتو کاری هم سخته هم باعث گرون درد و دست درد میشه . دکتر به من گفتاز هر کاری که شبیه اتو کردن پرهیز کن
فورسپس عضویت: 1397/01/21 تعداد پست: 3657 پیش شما ساعتی چنده؟؟؟ من فعلن دانشجو سال اخرم ولی اونجور ک شنیدم استادای خودم از 5 تا 9 مطبن و بیمه هم میکنن فک کنمم بالای 1 تومن میدن اسم کاربریم ربطی به زایمان طبیعی نداره .انقد نپرسید 😅😅😅 یک وسیله جراحی دندونه 🙄🙄🙄🙄🙄
rooyajoon مدیر استارتر عضویت: 1398/11/18 تعداد پست: 994 من فعلن دانشجو سال اخرم ولی اونجور ک شنیدم استادای خودم از 5 تا 9 مطبن و بیمه هم میکنن فک کنمم بالای ... ن بابا بیمه گف نمیکنم خودت باش، هرچی ام خواستی توی گوگل سرچ کنジ