2777
2789
عنوان

سینه ام خیلی میسوزه

1462 بازدید | 20 پست

  

از شدت سوزش قفسه سینه ام به سرفه میفتم حس میکنم کاردمیخوره به سینه ام  

تو را خدا برای بهبودی ام دعا کنید .دیگه چند یار برم دکتر 

من معلمی را با جان ؛فراغ از افکار نان ؛ بهر بهبود جهان پذیرفته ام💫 ✅️اتفاقا هم درس بخونین هم کار کنید .قبول دارم سخته ولی بیسوادی بی پولی و نداشتن جایگاه اجتماعی خيلی سخت تره ✔️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تمام داروهای ضد سرفه را با هم خوردم ولی هیچ   

من معلمی را با جان ؛فراغ از افکار نان ؛ بهر بهبود جهان پذیرفته ام💫 ✅️اتفاقا هم درس بخونین هم کار کنید .قبول دارم سخته ولی بیسوادی بی پولی و نداشتن جایگاه اجتماعی خيلی سخت تره ✔️

اِکو قلب دادی؟

نه برای قلب نیست 

علایم کروناست .

امروز سینه ام خیلی میسوزه. تا دیروز اینقدر نبو د

من معلمی را با جان ؛فراغ از افکار نان ؛ بهر بهبود جهان پذیرفته ام💫 ✅️اتفاقا هم درس بخونین هم کار کنید .قبول دارم سخته ولی بیسوادی بی پولی و نداشتن جایگاه اجتماعی خيلی سخت تره ✔️

اسیدمعده هست منم همینطوری میشم

نه سوزش معده نیست 

مثل زمانی که گرد و خاک شدیدی بره توی حلق .همونطوری 

من معلمی را با جان ؛فراغ از افکار نان ؛ بهر بهبود جهان پذیرفته ام💫 ✅️اتفاقا هم درس بخونین هم کار کنید .قبول دارم سخته ولی بیسوادی بی پولی و نداشتن جایگاه اجتماعی خيلی سخت تره ✔️

ان شاء الله زود خوب شی دوست گلم🌹 اللهم صل علی محمدٍ وال محمدٍ و عجلْ فرجهمْ#  

ممنون عزیزدلم

من معلمی را با جان ؛فراغ از افکار نان ؛ بهر بهبود جهان پذیرفته ام💫 ✅️اتفاقا هم درس بخونین هم کار کنید .قبول دارم سخته ولی بیسوادی بی پولی و نداشتن جایگاه اجتماعی خيلی سخت تره ✔️

دیگه علایم دیگه نداری؟؟؟

اول بیحال بودم و کمی گلو درد و یکی دوبار حالت اسهال 

بعد تا دیروز بیحالی ادامه داشت .دکتر رفتم سیتی هم انجام دادم ولی گفت خوبه .گفت آزمایش فایده ای نداره 

ولی نگفت کروناست یا نه 

ولی دکتر قبلی که رفتم گفت  علایم شبیهکروناست ولی چون تنفسی نیست فقط داروی سرماخوردگی داد و سرم و آمپول 

از امروز خیلی سرفه می کنم و سوزش سینه شدید

من معلمی را با جان ؛فراغ از افکار نان ؛ بهر بهبود جهان پذیرفته ام💫 ✅️اتفاقا هم درس بخونین هم کار کنید .قبول دارم سخته ولی بیسوادی بی پولی و نداشتن جایگاه اجتماعی خيلی سخت تره ✔️

دکتر رفتی چیزی نگفت کروناس یانه

اره دکتر رفتم. بالا نوشتم 

من معلمی را با جان ؛فراغ از افکار نان ؛ بهر بهبود جهان پذیرفته ام💫 ✅️اتفاقا هم درس بخونین هم کار کنید .قبول دارم سخته ولی بیسوادی بی پولی و نداشتن جایگاه اجتماعی خيلی سخت تره ✔️

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز