2777
2789
عنوان

«شعر4»

| مشاهده متن کامل بحث + 53641 بازدید | 8664 پست
نگووو تو رو خدا..شرمنده  اگه میدونستم اینجوری جواب می دادی اصلا جسارت نمی کردم عزیزم...ببخشم& ...

این حرفا چیه خوشگلم 

بخدا تو تاج سر مایی 

ببخش اگه یهو عینِ چی سرمو میندازم 

میام و میرم 🙈🙊

بخدا ته قلبم خیلی دوست دارم 

من فدای اون چشایِ خوشگلت بشم 

الان بهتری ؟؟؟

😍😘

من از اونام ک اگه دوسِت داشته باشم دنیا ماله تو میشه😁😜❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

🌹شعر چالش امروز🌹



بر سرم شور تو وشوق تو ونام تو است
هم دلم هم که سرم هم نفسم خام تو است
 باختم این سر شوریده به سودای دلم
گوشه چشمی بکنی هرغزلم رام تو است


 من دلم تنگ که نه، غمزده ی چشم تو بود
 دلِ خالی شده از مهر من و خشم تو بود

قانعم اندکی از مهر تو هر چند کم است
آخر قصه ی ما هم نرسیدن به هم است
از ازل طالع من نحس و به فرجام نبود
دل پژمرده ی من زاده و همراه غم است



 " من دلم تنگ که نه، غمزده ی چشم تو بود "
 دلِ خالی شده از مهر من و خشم تو بود



نشدی رام نگاهم گله از بخت من است
تو ببخشای، گنه از دل سر سخت من است
سردی روی تو و سوز من وبزم تو هست
قلب تو تیره وتاریک چونان رخت من است



 من دلم تنگ که نه، غمزده ی چشم تو بود
 دلِ خالی شده از مهر من و خشم تو بود


رسم عشق ،دادن جان بر سر پیمان دل است
 بازی شرط ویقین برسرایمان دل است
رفتن ودل بِبُریدن به خدا رسم تو ماند
 پشت سرآه من وناله ی سوزان دل است



 من دلم تنگ که نه، غمزده ی چشم تو بود
 دلِ خالی شده از مهر من و خشم تو بود
 
نازبانو#  

تعطیل🚫                                                                                 
این حرفا چیه خوشگلم  بخدا تو تاج سر مایی  ببخش اگه یهو عینِ چی سرمو میندازم  میام ...

ممنون عزیزم...خیلی بهترم

مگه میشه دوستام حالم و بپرسن  ومن بد باشم 🌹

تعطیل🚫                                                                                 
🌹شعر چالش امروز🌹 بر سرم شور تو وشوق تو ونام تو است هم دلم هم که سرم هم نفسم خام تو است  با ...

👏👏👏👏👏👏❤❤

خیلی قشنگ بود 😚😚

چقد خوبه ک باز شعرای شما رو تو تاپیک میبینم 

همیشه شعراتون عالی بوده 

باریکلاه. 😍😘


من از اونام ک اگه دوسِت داشته باشم دنیا ماله تو میشه😁😜❤
ممنون عزیزم...خیلی بهترم مگه میشه دوستام حالم و بپرسن  ومن بد باشم 🌹


خوشحالم 

خدارو صد مرتبه شکر 

انشالاه همیشه سلامت باشی و من شعرای خوشگلتو ببینم حظ کنم 😚😚😄

من از اونام ک اگه دوسِت داشته باشم دنیا ماله تو میشه😁😜❤
حافظ کجای کاری ؟ فالت غلط درآمد گفتی “غمت سر آید” این عمر من سر آمد🌹

هر زمان فالی گرفتم؛ غم مخور آمد ولی؛

این امیدِ واهی حافظ مرا بیچاره کرد...

محمد-شیخی#  

حضرتِ درمان بیا...!💛                                                اَللهُمَّ عَجِّل لِوَلیکَ الفَرَج؛ آمین.
نوبهار است در آن کوش که خوشدل باشی که بسی گل بدمد باز و تو در گل باشی من نگویم که کنون با که ...

ممنونم آبجی که صدام کردی، واقعا شعر زیبایی هست   

تاپیک نور💚متاهل💎صلوات برای امام زمان❤️من سراسر مهر و مهر ورزی هستم، در جهان من همه چیز زیباست...    خدایاشکرت

یک نفر هست شبیخون زده بر تقدیرم 

آنقدر تاخته که از همه جز او سیرم 

نفس خاطره بند آمده از احساسم 

به هواخواهی او در غل و در زنجیرم 

همه ، شب های مرا غرق نگاهش کرده 

که من از مخمل چشمان غمش دلگیرم 

یک نفر هست که در حادثه ی تنهایی 

همه شب با خودم و خاطره اش درگیرم 

یک نفر هست که شب های مرا ویران کرد 

زیر آوار خیالش به خدا می میرم... 

تبسمی از تو مرا کافیست تا از هیچ به همه چیز برسم🌟 
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

تک نیت

mrasgh | 20 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز