2777
2789

😕دوستم گفت دخترا تو سن ۱۸ سال اونم ب انتخاب خانواده ازدواج میکنن..حتمن باید آقا پسر هم پولدار باشه ..سنشم زیاد مهم نیس😐😐

گفت دخترای فامیل اکثرا وضعیت رندگیشون لاکچریه ..اصلنم براشون مهم نیس عشق ..همین زندگی و رفاه عالی براشون فراهم بشه کفایت میکنه 

 😁ولی خیلی حال میده شوهر پولدار😆😆😆

گفتم ینی حتی خودتم شوهر کردی دوسش نداشتی 

گفت ن بابا اویل سختم بود ولی بعد زندگی خوب شدم ..میگه شوهرم خیلی بهم میرسه ..عشق واس چیمه ..

😕حالا هی بیاین دم از عشق بزنین ..آدم خوبه اینجوری باشه😂😂بی درد بی احساس

خدایا دلم خیلی ازت گرفته

عشق خوبه اما باید هزارتا چیز خوب دیگه که یکیش همین پول هست کنارش باشه وگرنه نمیتونی عشق ببری مغازه بگی دو کیلو گوشت بده

آدمی که شمارو نصیحت میکنه در واقع داره با خودش تو گذشته صحبت میکنه🎭

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


منم به عشق بعد ازدواج خیلی اعتقاد دارم برام اصلن قبلش مهم نیس که عاشق باشم یا نه  البته واسه م ...

اما تو شرایط الان پول شدیدا مهم

آدمی که شمارو نصیحت میکنه در واقع داره با خودش تو گذشته صحبت میکنه🎭

والا اینا خوبن 

😂😂 یاد بگیرین سیاست دارن 

حالا شما هی با عشق بی پول ازدواج کنین بگین پووول ندارمم😂 (*شوخی)

کار جنون ما به تماشا کشیده است پس تو هم بیا که تماشای ما کنی...🖤

آدمایی ک علاقه ندارن ۷۰ درصد عشق بعد ازدواج بوجود میاد براشون 

خواهر من ۱۶ سال قبل دوهفته گریه کرد ک شوهرشو نمیخواد ازش متنفر بود  ولی  باهاش ازدواج کرد

الان واسه هم میمیرن هر لحظه اگه بهمدیگه زنگ بزنن یه ساعت احوالپرسی میکنن و قربون صدقه هم میرن خیلی خنده دار و لوسن😂😂😐 ماکه همش سرب سرشون میزاریم

عاشِخِ لباشک🤪😼😋

برا بعضیا دهن پر کنه دیگه ولی من ب شخصه نمیتونم اینطوری زندگی کنم حتی اگه سرتاپامم طلا و جواهر بگیره

  when life leaves us blind...L♡VE keeps us kind... تو فقط دلت بخاد ی روزی مال هم بشیم❤❤التماسش به خدا، حاجت و نذرش با من❤❤های✋ مای نِیم ایز : ها؟؟🤔 مای نِیم ایز : وات؟؟🤔 مای نِیم ایز : عااااادلهههههه😎😒های کیدز🤚☺دو یو لایک وایلنس؟؟😀😀😐آهای خوشگل عاشق °°° آهای عمر دقایق °°° آهای وصله به موهای تو سنجاق شقایق😍🎆...I have died everyday waiting for you...Darling don't be afraid... I have loved you for a thousand years... I'll love you for a thousand more.. ای چراغ هر بهانه از تو روشن از تو روشن😍😍ای که حرفای قشنگت منو آشتی داده با من❤❤❤❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز