2777
2789

جواب سونو غربالگریم ان تی ۲.۵ بود 

الان رفتم آزمایششو دادم دکتر میگه اگه جوابش خیلی بد بود باید بری آمینو....

من یه بچمو تازه از دست دادم تمام دل خوشیم اینه توروخدا دعا کنین خدا اینو واسم حفظش کنه😭😭😭

خدایا شکرت منو ببخش بخاطر ناشکریام تحمل من کم بود و صبر تو زیااااااد خداجونم تو خیلییییی مهربونی ممنونم بخاطر هدیه ی زیبایی که بهم دادی.....لطفا برای سلامتی دخترم یه صلوات مهمونم کنین😍🙏🙏

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام نگران نباش خواهرمنم آزمایشش ۲.۵ بود ...دکتر گبت شاید خطای آزمایش باشه ...حالا یه ازمایش داده که ۲ میلیون ۷۰۰ بوده حداروشکر همه چیز بچه خوب بوده ... سونوت مشکلی نداشته؟!

و خدایی که به شدت کافیست.....🌷❤
5صلوات فرستادم

خیلی ممنونم🙏🙏

خدایا شکرت منو ببخش بخاطر ناشکریام تحمل من کم بود و صبر تو زیااااااد خداجونم تو خیلییییی مهربونی ممنونم بخاطر هدیه ی زیبایی که بهم دادی.....لطفا برای سلامتی دخترم یه صلوات مهمونم کنین😍🙏🙏
سلام نگران نباش خواهرمنم آزمایشش ۲.۵ بود ...دکتر گبت شاید خطای آزمایش باشه ...حالا یه ازمایش داده که ...

خداروشکر

جواب سونوم ان تی ۲.۵ بود

خدایا شکرت منو ببخش بخاطر ناشکریام تحمل من کم بود و صبر تو زیااااااد خداجونم تو خیلییییی مهربونی ممنونم بخاطر هدیه ی زیبایی که بهم دادی.....لطفا برای سلامتی دخترم یه صلوات مهمونم کنین😍🙏🙏
۱۰تافرستادم برات..ان شاالله ک خیره..توام دعا کن من نی نی دارشم😑😑

خیلیییی ممنونم 

انشالله که یه بچه ی صحیح و سالم خدا بهت میدم

منم ده تا صلوات براتو فرستادم

خدایا شکرت منو ببخش بخاطر ناشکریام تحمل من کم بود و صبر تو زیااااااد خداجونم تو خیلییییی مهربونی ممنونم بخاطر هدیه ی زیبایی که بهم دادی.....لطفا برای سلامتی دخترم یه صلوات مهمونم کنین😍🙏🙏
یعنی چی جواب سونو۲.۵بوده؟؟انشالله که بسلامتی بدنیاش میاری

تو سونوگرافی عدد ان تی رو زده ۲.۵ 

خدایا شکرت منو ببخش بخاطر ناشکریام تحمل من کم بود و صبر تو زیااااااد خداجونم تو خیلییییی مهربونی ممنونم بخاطر هدیه ی زیبایی که بهم دادی.....لطفا برای سلامتی دخترم یه صلوات مهمونم کنین😍🙏🙏
خیلیییی ممنونم  انشالله که یه بچه ی صحیح و سالم خدا بهت میدم منم ده تا صلوات براتو فرستادم

ممنون دوست مهربونم🌹🌹ان شاالله ک نی نی خوشگلتو سالم بغل میگیری..استرس نداشته باش..

به نیت 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز