2777
2789
عنوان

تولد

| مشاهده متن کامل بحث + 197 بازدید | 29 پست

یچیز دیگه هم یادم اومد سه سال پیش تولد گرفتم دوستامو دعوت کردم یه کادوهای آشغالی واسم آوردن که دلم میخواست گریه کنم یکیشون یه لباس ناااااازززک به درد نخور اورده بود که زیربغلشم پاره بوووود😭😭😂😂😂

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اینجور تولدی نرفتم ولی یادمه ی بار ی جایی رفتیم تولد ک چون چک داشتن دو سه ماه زودتر تولد گرفتن ک با ...

خخخخخخ هب لابدی پذیراییم داشتن لابدشخصیم ک تولدش بوده اونجابوده

فامیلای ماهم خیلی بیفرهنگن ازشون متنفرم

خدایی فامیل ماازاینکارانمیکن ی تولدایی میگیرن حتی واس سن بالاهاکلی خوش میگذره این فقط قصدش دراوردن کادوبوداحساس میکنم خیلی مسخره کردیم خودمونوپاشدیم رفتیم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز