2777
2789

بیاید بهم فیلم امید بخش که تهش خوب تموم شه و توش پر از حس خوب زندگی باشه معرفی کنید تا خودمو حلق آویز نکردم  

دپ_طوری#  

از خون جوانان وطن لاله دمیده🥀 یه روز یه قاصدک میزد تو هوا پرسه ناراحت و گریون،فراری از لحظه🖤🕊

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


هری پاتر فقط😍🤗 آخرش با اون همه سختی اوضاع درست میشه و زندکی آروم

خدای خوبم؛ این شعر بخشی از احساس تازه‌ی من نسبت به تو رو بیان میکنه:  " مرا هزار امید است و هر هزار تویی/شروع شادی و پایان انتظار  تویی  /بهارها که ز عمرم گذشت و بی تو گذشت /چه بود غیر خزان ها اگر بهار تویی/دلم ز هر چه به غیر از تو بود خالی ماند / در این سرا تو بمان ای که  ماندگار تویی/شهاب زودگذر لحظه های بوالهوسی است /ستاره ای که بخندد به شام تار تویی /جهانیان همه گر تشنگان خون من اند/ چه باک زان همه دشمن چو دوست دار تویی /دلم صراحی لبریز آرزومندی است/ مرا  هزار امید است و هر هزار "تویی"شاعر:سیمین بهبهانی

جوکر۲۰۱۹😑

میخوای از دستم خلاص شی؟ 😂 اونو دیدم ته امید بخش بود🔫

از خون جوانان وطن لاله دمیده🥀 یه روز یه قاصدک میزد تو هوا پرسه ناراحت و گریون،فراری از لحظه🖤🕊

هری پاتر فقط😍🤗 آخرش با اون همه سختی اوضاع درست میشه و زندکی آروم

دیدم :)❤️

از خون جوانان وطن لاله دمیده🥀 یه روز یه قاصدک میزد تو هوا پرسه ناراحت و گریون،فراری از لحظه🖤🕊

در جستجوی خوشبختی فیلم یکم قدیمی هس ولی خیلی قشنگه و خارجی هم هست با خانواده میشه دید

فیلمشو داریم ولی تا حالا ندیدم پس قشنگه😍 مرسی ازت

از خون جوانان وطن لاله دمیده🥀 یه روز یه قاصدک میزد تو هوا پرسه ناراحت و گریون،فراری از لحظه🖤🕊

دیدم :)❤️

پس بشین انیمیشن ببین از روبیکا واقعا حالتو خوب میکنن

خدای خوبم؛ این شعر بخشی از احساس تازه‌ی من نسبت به تو رو بیان میکنه:  " مرا هزار امید است و هر هزار تویی/شروع شادی و پایان انتظار  تویی  /بهارها که ز عمرم گذشت و بی تو گذشت /چه بود غیر خزان ها اگر بهار تویی/دلم ز هر چه به غیر از تو بود خالی ماند / در این سرا تو بمان ای که  ماندگار تویی/شهاب زودگذر لحظه های بوالهوسی است /ستاره ای که بخندد به شام تار تویی /جهانیان همه گر تشنگان خون من اند/ چه باک زان همه دشمن چو دوست دار تویی /دلم صراحی لبریز آرزومندی است/ مرا  هزار امید است و هر هزار "تویی"شاعر:سیمین بهبهانی

پس بشین انیمیشن ببین از روبیکا واقعا حالتو خوب میکنن

اره انیمیشن دوس دارم 😍👌 مرسی 

از خون جوانان وطن لاله دمیده🥀 یه روز یه قاصدک میزد تو هوا پرسه ناراحت و گریون،فراری از لحظه🖤🕊

خواهش میکنم داستان واقعیه حتما ببین لذت ببر  یه مرد سیاه پوست و یه پسر بچه بازیگرای نقش اولشن

چشم میبینیم ممنون😘

از خون جوانان وطن لاله دمیده🥀 یه روز یه قاصدک میزد تو هوا پرسه ناراحت و گریون،فراری از لحظه🖤🕊

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز