صورت زیبایی دارم که همه تعریفش میکنند ...نیومدم که بگم خوشکلم ..اومدم بگم خوشا به حال اون هایی که سیرت زیبا دارن..رفتار با دیگران رو بلد هستن ..رفتار جذابی دارن..خوش برخورد و خوش صحبت هستند..قیافه زیبا خیلی خوبه من اصلع نمیگم بده..اما زیاد دیدم که اینجا میگن ب خاطر اندام یا قیافمون اعتماد به نفسمون کم شده..همه چیز قیافه نیست..خوباوری و عزت نفس مهمترین اصل زندگیه..یک زن همیشه باید زندگی رو بلد باشه و چیزایی که بلد نییت رو یاد بگیره و شخصیتش رو زیبا کنه و یک زنه موفق بشه..دوستتون دارم❤
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
من پولدارترین وبالاترین دخترطایفمونم💪صبح میشه این شب بازمیشه این درصبرداشته باش♥شایدفک کنی مغرورم ولی ن ازاونام دوساعت ازآشنایمون نگذشته تمام بیست سال زندگیموبرات تعریف کردم😁