2789
عنوان

بعد 11سال فهمیدم شوهرم داشته خیانت میکرده

| مشاهده متن کامل بحث + 31798 بازدید | 487 پست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


دقیقا منم به هرکی میگم میگن الکی نگو اوووه خودش همچین حرف میزن ازحیا ونجابت که کسی ندونه انگار اخوند ...

دقیقا مثل شوهرمن چه سخنرانی ها که نمیککرد برام میگفت زن ومرد باید برای هم زندگی کنن نگاهشون جای دیگه نباشه

خخخخخ امثال شما را زیاد دیدم تو سایت  راه به راه میان میگن قضاوت نکن قضاوت نکن اینا قضاوت نی ...

نه واقعا این مرد و باید هرچه رو تر ازش جدا شد بابت او چند سال زندگی هم که باهاش کرده و این کاره بوده باید کفاره بده 

زندگی بزرگترین شوخیه خداست💚💚💚 که ما زیاد جدیش گرفتیم 💜💜💜
من این قضیه رو دوروزه فهمیدم

۸ سال و ۱۱ سال که تو تاپیکت نوشتی را چه زود ماستمالی کردی😏

معنی اسمم مروارید پر ارزش هستش 🙂 دینم مسیحیت هست در حال تحقیق روی ادیانم ‌.اگر سوال پرسیدم و به نظرتون سوال مسخره ای بود دلیلش اینه که به همه قوانین دین و احکام اسلام  آشنا نیستم پس بد برداشت نکنین😘 در مورد دینم هم درخواست دوستی ندین لطفا☺
دقیقا مثل شوهرمن چه سخنرانی ها که نمیککرد برام میگفت زن ومرد باید برای هم زندگی کنن نگاهشون جای دیگه ...

چرا جواب نمیدی توضیح بده تواول خیانت کردی

اللهم صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم
منم یدفعه همینطور شدم ما همه یک طرفه به قاضی میریم

بحث خیانت شوهرش یه طرف این که میگه به خواهراش نظر داره اون قابل هضم و گذشت نیست. چون اون عشق سابق غریبه است و دیگه نمیبیندش اما خواهراش مجبورن مدام این داماد الدنگو ببینن

أَلَیْسَ اللَّهُ بِكَافٍ عَبْدَهُ؛ آيا خدا كفايت‏‌كننده بنده‌‏اش نيست
ولی استارتر جان بهتره همه چیزو ازش بگیری و طلاق بگیری ازش چون این ادم عوصی وقتی به خواهرزن که مثل خو ...

قرارشد طلاق بگیریم خونه بفروشه پول مهریمو بده گفتم تو اعتباری نداری دخترمو اصلا بهت نمیدم نمیدونی الان چه فکرایی که از ذهنم نمیگذره

بعد یادم اومد یبار که اون یکی خواهرم که چندسال کوچکتره شب خونمون بود همه توسالن خوابیده بودیم نصف شب ...

عجب شوهر لجن و هرزه ای داری 

بخدا حالم بهم خورد از وجود همچین کثافتی 

چطور میتونی باهاش زیر یک سقف بمونی و تحمل کنی؟؟ 

مخصوصا که به یه خواهرت فیلم ....نشون داد ،نصف شبم رفت کنار یه خواهر دیگت خوابید ،این سری دیگه میگم فقط طلاااااااقققققق

تف#   به ذاتش

👩❤️👨

منم طرف اسی بودم اما خوندم شوهرش یبار بخشیدش پس اسی هم میشه یبار بهش فرصت بده چون اون داده

براچی شوهرش بخشیده اسی را!؟ 

زندگی بزرگترین شوخیه خداست💚💚💚 که ما زیاد جدیش گرفتیم 💜💜💜
اینکه میگی شوهرم عمرا خیانت بکنه پرسیدم.انشالله هیچ انسانی خیانت نکنه. ولی اعتماد زیاد هم خوب نیست.

     متاسفانه تو این یکی مورد خیلی اعتماد دارم  می دونم نمی کنه  خیلی دوسم داره بیچاره گوشی هم نداره  صبح. می ره شب میاد 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

کدومش قشنگه

trape | 3 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز