2777
2789
خب میگی این ماه لتروزول و امپول زدی و ۶تا فولیکول داشتی خب همین موقع باید انجام میدادی

دکترم دوست داره طبیعی باردار بشم بدون آی یو آی..خیلی باحوصله هست

خدایا شکر💞💞💞💞💞💞

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

انشالله ک همین ماه باردار میشی لطفا برای منم دعا کن خیلی محتاجم


انشاالله..حتما عزیزم دعا میکنم.. انشاالله به حاجت دلت برسی یه بچه صحیح و سالم بیاد بغلت🤲

خدایا شکر💞💞💞💞💞💞
مرسی عزیزم همچنین شما

به شوهرت گرمیجات خیلی بده بخوره..من گردو و رو با شیره خرما و شیره ارده مخلوط میکنم میدم شوهرم ناشتا صبح ها میخوره

خدایا شکر💞💞💞💞💞💞
به شوهرت گرمیجات خیلی بده بخوره..من گردو و رو با شیره خرما و شیره ارده مخلوط میکنم میدم شوهرم ناشتا ...

والا چی بگم 

شوهرم بعضی وقت میخوره بعضی وقت حوصلش نمیشه منم حوصله ندارم اصرار کنم ک بخور یا نخور خسته شدم

  
اره خیلی دارو استفاده کرده حتی عمل واریکوسل هم انجام داد ولی نمیدونم این چ حکمتیه ک نمیزاره جواب بگی ...

یه دکتر خوب برو..شاید داروهای که برا شوهرت میدن قوی نیس

خدایا شکر💞💞💞💞💞💞
یه دکتر خوب برو..شاید داروهای که برا شوهرت میدن قوی نیس

والا داروهاش همه ۳۰۰ ۴۰۰ ۵۰۰ دیگ نمیدونم چیکار کنم تو این اوضاع مملکت و بی پولی 

تا الان ۵تا دکتر عوض کردم فقط خدا میتونه کمک کنه همین

  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز