2789

دوست پسرم سه ساله باهاشم ما رابطمون جدی جدی بود به طوری کهدو بار تا الان خواستگاری کرده و مامانم گفت برو سربازی کار پیدا کن بیا من با همه چیز این ساختم یعنی کوچک ترین چیزی ازش نخواستم رفت سربازی الان اومده مرخصی دو هفته مرخصی بود امشب داره بر میگرده قبل سربازیش هر جا میرفت بهم میگفت میومدخونه هم خبر میداد روزی سه چهار ساعت صحبت میکردیم نهایتا نمیشد یک ساعتو حتما صحبت میکردیم تو این دو هفته اصلا باهم صحبت نکردبم همش میرفت با دوستاش بیرون بعد فکر میکرد من خرم بهش میگفنم با اون دوستت نرو فرداش با اون میرفت بعد میگفت تنهام .خیلی اذیت شدم میرفت بیرون نمیگفت میومد نمیگفت با اینکه اون یک ماهی که دور بودیم خیلی اذیت شدم.اموزشیش تهران بود چوم تک بچه بود هر روز خونه بود با اینحال همش میگفت دلم برات تنگ شده تر خدا کمک کنید چرا اینجوری شده .دیشب بهش گفتم سه سال دهنم سرویس شد ادمت کردم یک ماه دور بودی همه چیو یادت رفت.از جهتیم فکر میکنم رفته با کسی دیگه که با من این جوری شدهبچه ها تر خدا کمک دوست دارم بزنم خودمو بکشم به قران به گوه خوردن افتادن 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کلا تاپیک خیانت دوس پسر برام مهم نیست چون دوس پسرای الان مردم نیستن چه برسه سر قولهاشون باشن

بسوزه پدر تجربه👌

عآتـئـیـــــست                                       وقتی بم میگن عارزوهاتو بغل کن، من بغلتو عارزو میکنم دلبر جآن🙃

اخه چرا بااین بچه مچه ها دوست میشید که اینجوری اسیر شید بابا طرف هنوز سرباز ۳ سال باهاشی اون موقع خیلی بچه بوده شمام ببین طرفت چجور ادمیه خودتو اینقد وابسته ش نشون نده زنگ نزن تا بزنه قهر کن ببین چیکار میکنه اگه دیدی ادم نشد ولش کن

نامحرم همش میومده خونت عجب... 

دلشو زدی 

دم# دستی نباشیم


ببخشی اسی،، انشالله خدا مشکلتو حل کنه 

به خودت انرژی مثبت بده،با عشق زندگی کن،آشپزی کن،بخند،برقص،ب خودت وخونت برس،ب اعضای خانواده ات محبت کن....مگه دنیا چند روزه،بیخیال شو وبگذر۰😍

بهش گفتی ادمت کردم؟😐😐

من هیچ.من سکوت. من میرم تو افق محو میشم

تنها زمانى “صبور”خواهى شد،که “صبر”را یک”قدرت”بدانی نه یک “ضعف”…آنچه “ویران مان” مى کند“روزگار” نیست !حوصله ی “کوچک”براى “آرزوهاى بزرگ” ماست …........................................................................دو چیز شخصیت ات را تعین می کند :صبر وقتی چیزی نداری رفتارت وقتی همه چیز داری !
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز