2789
عنوان

عذاب وجدان +اسکرین شات

| مشاهده متن کامل بحث + 26992 بازدید | 393 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من میتونم همین الان زار زار ب حالش گریه کنم ولی حالا ک پشیمونی اگ اون قبول میکنه نذار مهر طلاق رو پیشونیت بخوره حالا وقتشه ک تو غرورتو براش بشکنی 

عزیزانی که قصد دارن باردار بشن تاپیک منو در مورد بچه دارشدن بخونید لطفا همون که نوشتم یه چز خیلی مهم اونو بخونید تا میتونید عمل کنی. بهش ان شاءالله خدا بهتون فرزندانی سالم و صالح ببخشه 

من بودم میرفتم ماچش میکردم

اصلا اگ کلید خونتونو داری همین فردا پاشو برو خونتون

عزیزانی که قصد دارن باردار بشن تاپیک منو در مورد بچه دارشدن بخونید لطفا همون که نوشتم یه چز خیلی مهم اونو بخونید تا میتونید عمل کنی. بهش ان شاءالله خدا بهتون فرزندانی سالم و صالح ببخشه 

ماچ هم فایده نداره نه🤔🤔🤔نمیدونم دیگ تا میتونی گریه کن بگو عاشقتم نمیتونم ازت دل بکنم و از این حرفا

عزیزانی که قصد دارن باردار بشن تاپیک منو در مورد بچه دارشدن بخونید لطفا همون که نوشتم یه چز خیلی مهم اونو بخونید تا میتونید عمل کنی. بهش ان شاءالله خدا بهتون فرزندانی سالم و صالح ببخشه 
بچه ها ترو خدا به جا فحش دادن و سرزنش کردنم بگید چیکار کنم من ک گفتم پشیمونم 😭😭

 تنها راهی که داری بری مستقیم ازش عذرخواهی کنی و بگی تمام کارهات اشتباه بود دلشو به دست بیار 

و این اخلاقتو جمع کن

استاتر اگه بخشیدت و انشالله دوباره با هم خوب شدین لدفا تاپیک بزن و بگو و منو هم حتما تگ کن

هروقت خواستی کسی رو قضاوت کنی به این فکر کن که اون ادم به اندازه تو خوش شانس نبوده امکانات تورو نداشته ... امکانات شامل تمام چیز هایی میشه که توداری خانواده ،تربیت، سواد ،دوستان، تفکر و...

چکار کردی بلاخره استارتر ...همش تو فکرتم

من یک ملکه هستم👑با کمک این تاپیک آموزنده منم یه ملکه شدم https://ninisite.co/discussion/topic/2481309/%d8%aa%d8%ac%d8%b1%d8%a8%db%8c%d8%a7%d8%aa-%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%86%d9%82%d8%af%d8%b1 با تشکر از کاربر دختر گرانبها🙏❤

لایکم کن اسی

علی؟!!!!!                                                                           همسر عزیزتر از جانم💖 خداروشکر میکنم که تورو با من آشنا کرد.. خداروشکر میکنم که همسرم شدی و دنیامو زیباتر کردی.. خداروشکر میکنم که بابای پسرم تو هستی👶💗یادمه اولین‌بار که منو دیدی گفتی میخوام خانوم خونم باشی و من باورت نکردم..تورو از خودم روندم💔 ولی الان پنج ساله که خانوم خونتم و بابتش هزاران بار خداوند رو شکر میکنم💋بمونی برام مرد بی نظیر من🤴👸💞💞💞
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز