2777
2789

@unknownnnnnn  

تو چی؟!😃😃😃


از حالا تا همیشه من دلم سمت توئه                                واسه مهربونیات دلم طرفدار توئه                                       به خودت قسم که عشقی                                   

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من اگه از درس خوشم میومد تو سن ۱۴ سالگی ازدواج نمیکردم😑😑

ربطی نداره😕😕😕😕

از حالا تا همیشه من دلم سمت توئه                                واسه مهربونیات دلم طرفدار توئه                                       به خودت قسم که عشقی                                   
واسه من ربط داشت 😑😑😑الان حال ندارم میزنمت ها 🥺🥺🥺

باشه باشه هر چی تو بگی 😅😅😅

مادر_شوهر_بداخلاق😕#  

فقط امضااات😆😆😆


از حالا تا همیشه من دلم سمت توئه                                واسه مهربونیات دلم طرفدار توئه                                       به خودت قسم که عشقی                                   
@ژیناگلمن       @dokhinaaaz     ‍  @zahra12345gh &nbs ...

من کلا خوب بودم تو همه چی😁😁😁😁

متاهل و متعهد 💍تو چشمات سواله یه عالم سوال🎁😍نگاهت پر از آرزوهای خاص♥میدونم تو ذهنت چیا میگذره😍🎲میبینی تو اما کی عاشقتره💏میمونم کنارت درست مثل سایت😚از امروز تا هر روز تا اون بینهایت🌠نمیگیره هیچکس جای خاک پاتو😍نمیمیره این عشق قسم میخورم😍تا روزی که قلبم هنوز میزنه❤😍تا وقتی که جونی توی این تنه😍تو روزای خوب 😃تو روزای بد🙁همیشه باهاتم قسم میخورم💏به بارون نم نم🌧☔به دریا به کوه🌊🗻به این آفرینش🌠 به کشتی نوح⛵به ماه و ستاره 🌙🌟به هفت آسمون🌎به عشقم به عشقی تا مرز جنون🤗به لحظه ی دیدار قسم میخورم👫❣دوباره  با  تکرار  قسم  میخورم😇به عهدی که بستیم💒💍به هستم به هستیم قسم میخورم🕋🙏💝
من کلا خوب بودم تو همه چی😁😁😁😁

خب کدوما رو دوست داشتی؟!😀😀

از حالا تا همیشه من دلم سمت توئه                                واسه مهربونیات دلم طرفدار توئه                                       به خودت قسم که عشقی                                   
خب کدوما رو دوست داشتی؟!😀😀

نقاشی😁😐❤

متاهل و متعهد 💍تو چشمات سواله یه عالم سوال🎁😍نگاهت پر از آرزوهای خاص♥میدونم تو ذهنت چیا میگذره😍🎲میبینی تو اما کی عاشقتره💏میمونم کنارت درست مثل سایت😚از امروز تا هر روز تا اون بینهایت🌠نمیگیره هیچکس جای خاک پاتو😍نمیمیره این عشق قسم میخورم😍تا روزی که قلبم هنوز میزنه❤😍تا وقتی که جونی توی این تنه😍تو روزای خوب 😃تو روزای بد🙁همیشه باهاتم قسم میخورم💏به بارون نم نم🌧☔به دریا به کوه🌊🗻به این آفرینش🌠 به کشتی نوح⛵به ماه و ستاره 🌙🌟به هفت آسمون🌎به عشقم به عشقی تا مرز جنون🤗به لحظه ی دیدار قسم میخورم👫❣دوباره  با  تکرار  قسم  میخورم😇به عهدی که بستیم💒💍به هستم به هستیم قسم میخورم🕋🙏💝
نقاشی😁😐❤

آفرین😅😅💙

از حالا تا همیشه من دلم سمت توئه                                واسه مهربونیات دلم طرفدار توئه                                       به خودت قسم که عشقی                                   
عه چرا؟ریاضی و عربی خیلی خوبن که😅😅😅

من دوس نداشتمشون.عربی رو دوس داشتم ولی معلممون خیییییلی بد بود ینی همه سرکلاس مث چی میلرزیدن از ترس.قشنگ جلو بقیه با تیکه هاش میشستت بعد پهنت میکرد.ازین اخلاقش بدم میومد که تحقیرمیشدیم حتی شاگرد زرنگ عربیونم رو هم به ریچار میگرفتش.دیگه علاقه ای میمونه؟؟😆

من دوس نداشتمشون.عربی رو دوس داشتم ولی معلممون خیییییلی بد بود ینی همه سرکلاس مث چی میلرزیدن از ترس. ...

آره بخدا علاقه اگه باشه میمونه😂😂😂😂

از حالا تا همیشه من دلم سمت توئه                                واسه مهربونیات دلم طرفدار توئه                                       به خودت قسم که عشقی                                   
☹☹☹مسخره ها ناراحت میشون 

کی ناراحتت کرده؟!😠😠😠بگو بزنمش👊👊👊😠

از حالا تا همیشه من دلم سمت توئه                                واسه مهربونیات دلم طرفدار توئه                                       به خودت قسم که عشقی                                   
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز