2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

به من گفت نمیتونی طبیعی حامله بشی باید آی وی اف کنی اونم نمیگیره

ولی بعد ۶ماه به دکتر دیگه رفتم گفت فقط یکم تخمدان‌هات ضعیفه

اشک‌من‌پیرهنتو‌تر‌کرده…‌همه‌جا‌عطر‌توپیچیده‌ولی…دل دیگه غربتو‌باور‌کرده…. 💔#شادمهرعقیلی

من دکتر نمیرم چون بدم میاد 

فقط برای ارتودنسم میرم ولی اگع رو ب موت باشم نمیرم

چون تو بچگیم ی بار یکی بد بهم سرم وصل کرد دستم نابود شد همع رفت تو بافتم

وای از گرد ســم تازه خر خریده ها!!! وقتی با من حرف میزنی رفتار ارزونتو بزار توی جیبت:)

دکتری که گفت بچم پوچه و نوبت کورتاژ داد ولی الان پسرم ماشالا مردی شده و هفت سالشه.دکتری که به خاطرش به بچم گشنگی میدادم ولی خدارو شکر با طب سنتی درمان شد

تیرماه اسلیو انجام دادم.اگه سوالی دارید خوشحال میشم کمکتون کنم.وزن اولیه۱۰۷ و وزن یک ماهگی عمل۹۲

یه مدت سر درد شدید داشتم خوب نمی‌شدم فقط همین

رفتم دکترم مغز و اعصاب بهم داروی قوی ضد افسردگی داد که کورتون داشت در حالی که بهش گفتم من بچه شیر میدم😐

وزن شروع: ۷۹😣 -  وزن فعلی: ۶۰🤗 -  وزن هدف: ۵۷😍 ⁦قد: ۱۶۱ ❤️⁩ من به دنبه هایم وعده آب شدن داده ام...😁⁦❤️⁩  یه بار برای همیشه تصمیمت رو بگیر و تا تهش برو... نمیشه هرچی که دلت خواست بخوری و انتظار داشته باشی صبح عدد دلخواهت رو روی ترازو ببینی... نمیشه تو یخچالت همیشه شیرینی خامه ای باشه و وقتی میری جلو آینه از هیکلت لذت ببری... نمیشه اندازه دو نفر بخوری و به سایز یه نفر لباس بخری... همین الان شروع کن... با یک اراده قوی... اینطوری میشه که بعد یه مدت صبح به عشق وزن کردن خودت و دیدن هیکلت جلو آینه از خواب بیدار میشی...😍😍😍

//یه دکتر بود پیر بود  پیرم ن میانسال رفتم پیشش برای درد زانو برداشت دستشو کشید رو سرم گفت اخی عزیزم چی شده😐😐😖😖مرتیکه نفهم//

پاداش ایمان(قانون جذب) و تجسم خلاق،ظهورش تو زندگیته  
شکایت کردید ازش؟

نه بهش گفتم چرا از اول برام سرکلاژ نکردی که کار به اینجا نکشه گفت اون موقع که تو سونو آوردی طول سرویکست خوب بود...با اینکه هر آدم بی فکری میفهمه که سه قلو رو باید سرکلاز کرد اونم منی که با ای یو ای باردار شدم

کانال تلگرام من (khodamibinad_ir@)

دکتری که وقتی  گفتم بچم به کوتریموکسازول حساسیت داره بهم توپید و گفت تو دکتری یامن؟واسش تجویز کرد.

دادم بچه ۱۰ ماهم اسهالش اسیدی شد و لای پاهاش جرغاله شدو پوستش رفت😠بیشعور بیسواد خاک برسر 😠

به هرکس به اندازه ی ظرفیتش محبت کن🤏                                        لینک حذف تاپیکهای درخواستی
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز