2777
2789

 والا من ک حال ندارم بخونم

سهلابفضلک یاعزیز* واسه ظهوروسلامتی امام زمان صلوات ...اللهم صلی علی  موسی بن جعفر  ولی امرک الْحَمْدُ لِلَّهِ عَلَى کُلِّ نِعْمَةٍ وَ أَسْأَلُ اللَّهَ مِنْ کُلِّ خَیْرٍ وَ أَعُوذُ بِاللَّهِ مِنْ کُلِّ شَرٍّ وَ أَسْتَغْفِرُ اللَّهَ مِنْ کُلِّ ذَنْب‏
من میخونم    

نه والا من حال ندارم 

سهلابفضلک یاعزیز* واسه ظهوروسلامتی امام زمان صلوات ...اللهم صلی علی  موسی بن جعفر  ولی امرک الْحَمْدُ لِلَّهِ عَلَى کُلِّ نِعْمَةٍ وَ أَسْأَلُ اللَّهَ مِنْ کُلِّ خَیْرٍ وَ أَعُوذُ بِاللَّهِ مِنْ کُلِّ شَرٍّ وَ أَسْتَغْفِرُ اللَّهَ مِنْ کُلِّ ذَنْب‏

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اگه اول هم نگی فوری میگن پست# اول خار ندارد

ترا از دور می بوسم به چشمی تر خداحافظ مرا باور نکردی می روم دیگر خداحافظ مرا لایق ندیدی تا بپرسی حال و روزم را برو با دیگران ای بی وفا دلبر خداحافظ

منم بعضیاشو میخونم    

من اصلا

سهلابفضلک یاعزیز* واسه ظهوروسلامتی امام زمان صلوات ...اللهم صلی علی  موسی بن جعفر  ولی امرک الْحَمْدُ لِلَّهِ عَلَى کُلِّ نِعْمَةٍ وَ أَسْأَلُ اللَّهَ مِنْ کُلِّ خَیْرٍ وَ أَعُوذُ بِاللَّهِ مِنْ کُلِّ شَرٍّ وَ أَسْتَغْفِرُ اللَّهَ مِنْ کُلِّ ذَنْب‏

من می‌خونم

ان الله مع الصابرین. (کاربر قدیمی که می‌گفت هر کی دمی گوجه دوست نداره با من حرف نزنه اصن)خدای عزیزم حباب رویام رو ترکوندم. بلور آرزوی قشنگم رو به دست مهربون و قدرتمند تو می‌سپارم و صبر می‌کنم تا به وقتش منو بهش برسونی. 😍😍😍

گاهی اوقات لازمه.مجبوری تمام و کمال توضیح بدی تا ابهام ایجاد نشه.

دکتر فاضلی هستم متخصص نینیسایت😎😁😁😁فینگلیش بلدم بوخودا.با عجله نوشتم بجای fazeli کلمه ی fazli رو تایپ کردم.(با تشکر از دوست خوبم دکتر فری بابت یادآوری غلط تایپی😄🌹)

باریکلا به شما همه رو خوندید

سهلابفضلک یاعزیز* واسه ظهوروسلامتی امام زمان صلوات ...اللهم صلی علی  موسی بن جعفر  ولی امرک الْحَمْدُ لِلَّهِ عَلَى کُلِّ نِعْمَةٍ وَ أَسْأَلُ اللَّهَ مِنْ کُلِّ خَیْرٍ وَ أَعُوذُ بِاللَّهِ مِنْ کُلِّ شَرٍّ وَ أَسْتَغْفِرُ اللَّهَ مِنْ کُلِّ ذَنْب‏

نمیدونم راجع به چی صحبت میکنید ولی قابل حدسه.

به خاطر همین کسایی مثل شماست که آمار سرانه ی مطالعه تو ایران انقدر جالبه دیگه😐

آدم فقط پیش خدا تنها نیست........❤  خدای تو عذاب میکند ، خدای من می‌بخشد! خدای تو غضبناک است ، خدای من مهربان است ! خدای تو شعله ی آتش را زیاد میکند ، خدای من در های بهشت را باز میکند! تو با کوچکترین گناهی از درگاه خدایت رانده می‌‌شوی ، من با بزرگترین گناهم در آغوش خدایم جا می‌گیرم !تو مسلمانی، من هم مسلمانم ! خدای تو در مسجد است ، در سجاده است ، در جانماز است ، خدای من اما همین جا ست! کنارم نشسته ، نوازشم می‌کند ، با من چای مینوشد ، کتاب میخواند ، به دیگران لبخند میزند ، برایشان دست دوستی تکان می‌دهد! تو از خدایت میترسی ، من به خدایم عشق می‌ورزم!😊❤ لا اله الّا انت سبحانک انّی کنت من الظّالمین 💔 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز