2789
عنوان

شوهرای شماهم ......؟؟؟

663 بازدید | 40 پست

شوهرای شمام بعد دعوا ازتون رابطه میخان؟؟؟😕

شوهرمن این شکلیه بعضی وقتا حس میکنم فقط بخاطر رابطه باهام اشتی میکنه و منو بخاطر رابطع میخاد😔

اگه امضامو میبینی برام صلوات بفرس و خبرم کن ک منم برات بفرستم❤تیکر تولدمه

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

از ۱۰۰ درصد ۹۹ درصدشون اینجوری ان .حالا خوبه بعضیاشون اول عذر خواهیدمیکنن بعد میخوان مال من که عذرخواهی نمیکنه

من یک روستایی کردهستم 🤗اینجا بدنیا اومدم و توی روستا هم ازدواج کردم 💑خیلیا اگه بخوان کسی رو تحقیر کنن بهش میگن دهاتی ،من دهاتی ام ،دهاتی فحش نیست🌷خجالت آور نیست 😊پنجره ی من هرروز رو به کوه و دشت و درخت و رودخونه باز میشه 😍همه ی گنجشک ها و مرغ و خروس ها پایین پنجره به امید خرده نون های من جمع میشن و سروصدامیکنن☺اینجا لذت هایی رو داریم که  محشره !نون و کلوچه های محلی 😍عکس هایی که پشتش دیوار آپارتمانا نیست و تا چشم کار میکنه طبیعته 😊بازی بچها ،لباسهای رنگارنگ...سادگی و صمیمیت ❤براتون دل شاد میخوام ،قلب مهربون ❤براتون یه روز به یادموندنی توی یه روستا میخوام کنار مردمی که انگار از فضا اومدن و رفتارشون  شبیه مردم شهرنیست🌹 

ما بعد دعوا بهم میگه اینقدر اعصابم بهم ریختی تا دوماه دیگه هم بلند نمیشه    

خداجونم دختر خوشکلمو به تو میسپارم اگه صلاح دونستی یه خواهر یابرادر براش بزار تو دلم من برای خودم نمیگم برای دخترم میگم  
از ۱۰۰ درصد ۹۹ درصدشون اینجوری ان .حالا خوبه بعضیاشون اول عذر خواهیدمیکنن بعد میخوان مال من که عذرخو ...

ماله منم عذرخاهی نمیکنه کلن همیشه طلبکارع

اگه امضامو میبینی برام صلوات بفرس و خبرم کن ک منم برات بفرستم❤تیکر تولدمه
ما بعد دعوا بهم میگه اینقدر اعصابم بهم ریختی تا دوماه دیگه هم بلند نمیشه      

😂😂😄

اگه امضامو میبینی برام صلوات بفرس و خبرم کن ک منم برات بفرستم❤تیکر تولدمه
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز