2789
عنوان

وقتی این عکس رو دیدم...

1004 بازدید | 78 پست

...احساس خوبی بهم دست داد چون هنوز اعتقاداتش کامل از بین نرفته  







یه چسه کلاه هنوز سرشه  




میتونه برگرده ایران کار کنه ؟؟؟   


خوابم_گرفت_#  

بای#  


فارغ التحصیلِ اعتمادِ بیجا به جنس نر😕

اگ اعتقاد ب ظاهره پس همه میرن جهنم یه ایران و عربستان بهشتی ان

البته اگ اونم وجود داشته باشه

(شروع ازمهرماه۹۹)        وزن شروع:۹۴☹---'وزن فعلی:۸۹/۶۰۰😎89/100😊۸۸/۶۰۰🥰-۸۶/۶۰۰🧚‍♀️💃--وزن هدف اول:۸۰kg😇🥰💪

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

همونم بسه دیگه 

اقایون لطف کنید منو به هیییییییییییچ وجه ریپلای نکنین .اصلا از وارد کل کل شدن با اقایون خوشم نمیاد .این به این معنا نیست که با حضور کاربرای مرد مشکل دارم بلکه به این معناست دلم نمیخواد با بیشعوراشون دهن ب دهن بذارم .من خودم کاربرای مرد  مودب رو ریپلای میکنم و تو تاپیکاشون هم شرکت میکنم  توضیح دادم که دیگه کسی سوال نکنه ممنون  ❤.خانما اگه یه پسر چشم ابی قد بلند خوشگل دیدین اون شوور منه گم شده بدینش بهم 😎😎😎

😃گوهر خیر اندیش رو نگم برات

راستی مریم جان یه صاحب برای گربه خان پیدا شد. 😊

تنها زمانى “صبور”خواهى شد،که “صبر”را یک”قدرت”بدانی نه یک “ضعف”…آنچه “ویران مان” مى کند“روزگار” نیست !حوصله ی “کوچک”براى “آرزوهاى بزرگ” ماست …........................................................................دو چیز شخصیت ات را تعین می کند :صبر وقتی چیزی نداری رفتارت وقتی همه چیز داری !

الان میان میخورنت اسی بدو فراررررر کن🏃🏃🏃

گلومون مونده زیر چاقوی کند روزگار....نه میبره نه ول میکنه!!!!! بیشعوری اگه درد داشت بازم یه عده ای مسکن میخوردن به کارشون ادامه میدادن......... هر چی رو که گفتیم خدا نصیب نکنه فول اچ دی نظاره گرش بودیم!!!
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز