2777
2789
عنوان

کیا لاغرن و دوس دارن تپل بشن بیاین

502 بازدید | 48 پست

بچهاا من خودم تا دوسال پیش وزنم رو ۳۶ مونده بود تا اینکه عقد کردم و شدم ۳۸.الانم دوساله عقدم و چندروز دیگه عروسیمه.از بس همه میگفتن وای چقد لاغری مگه غذا بهت نمیدن و فلان و...همین جرقه ای شد تا به فکر چاق شدن بیفتم.چون همونطور که چاقی زیاد بده لاغری زیادم اعتماد به نفس ادمو میگیره.من با خودم عهد بستم ک اگه تا عروسیمم تپل نشدم حداقل باید تا عید وزنمو زیاد کنم.رژیممو از یکم دی شروع کردم...دیروز ک خودمو وزن کردم ۴۲ بودم خودمم باورم نمیشد.چون من وزنم هیچوقت به ۴۰ نمیرسید...اگه خاستین بیاین تا بگم چیکارکردم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من بابچه یک سال ونیم شیرمیدم باقد172وزن50

خدایا گل پسرم امیرحسین وگل دخترم آوا رو برای ما حفظش کن خدا همه اونایی که نی نی دلشون میخواد رو دامنشون و سبز کنه ایشالا🧿🧿❤️❤️

اصلا هرچی هم میخورم چاق نمیشم

خدایا گل پسرم امیرحسین وگل دخترم آوا رو برای ما حفظش کن خدا همه اونایی که نی نی دلشون میخواد رو دامنشون و سبز کنه ایشالا🧿🧿❤️❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  2 ساعت پیش