2777
2789
عنوان

شوهرم.....

| مشاهده متن کامل بحث + 506 بازدید | 31 پست

فقط خواستم بگم خیلییی خیلیی زشته و چقدر متاثر شدم که با اون اصرارهای زیاد شما .....

من شخصا وقتی میرم فروشگاه  یک بلوز بخرم اگر انتخاب نکنم به فروشنده میگم ممنون و میام بیرون.‌شما دو تا خانم محترم کلیییی سوالهای مختلف پرسیدین نمیدونستم کدومو جواب بدم چه خصوصی که همش موجوده و چه تاپیکها... بعدا گذاشتین رفتین حتی کوچکترین رسم ادب رو هم اجرا نکردین که بعداز چند روز بیاین عذربخواین بابت وقتی که گرفتین؛ نتی که مصرف کردم عیبی نداره بابت عکسها چون فروشنده ام طبیعیه اما اینکه یک هفته صبرکنم  حتی دیدم اتفاقا انلاین هستین و تاپیک میزنین اما پست منو جواب ندادین که پرسیدم خبری نشد ازتون چقدر دور از شان یک زن و یک خانم میتونه باشه!

عزیزکم! دلبندکم! مخالفی ریپلای نکن 😊میبینی که اگر ادامه بدی رنده ت میکنم پس برو رد کارت😁اون عده خودشون میدونن با کیا هستم😁

عزیزم تو یه تایپک نوشتی از نامه به فرشته نتیجه گرفتی به فرشته ی عشق همسرت نوشتی؟ به کدوم فرشته نوشتی لطفا کمکم کن من مشکل تورو دارم و حتی نمیدونم تو نامه چی بگم 

نوشتم فرشته ی عشق فلانی لطفا برگرده بیاد پیشم دوسش دارم و... بعدش نامه رو سوزوندم عبارت تاکیدی چیه اخرش بنویسم ممنونم ک برگشت؟

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز