2789
عنوان

الان باس عاقایی...

| مشاهده متن کامل بحث + 514 بازدید | 58 پست
این حد از بی ادبی از یک خانم بعیده مگه اینکه ماده باشه

دقیقا بی ادبی کجاش بود شما بهتره نگاه به جمله ی خودت بکنی

کاربران اقا نه ریپلای کنین نه تو تاپیکم بیان   

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ببخشید با کی هستین؟


با اون بی ادب که عروسک غورباقه رو اونطور کرده

نخواستم ریپلای کنم دهن به دهن شم

این نیز بگذرد 🖤امام حسین فرمود: مثلی لایبایع مثل یزید. کسی مثل من با کسی مثل یزید بیعت نمی کند.🖤ملت ایران🇮🇷 می گویند: مثل ملت بافرهنگ ایران🇮🇷 با مثل سردمداران فاسد امریکا 👹بیعت نخواهد کرد.❌

با اون بی ادب که عروسک غورباقه رو اونطور کرده نخواستم ریلای کنم دهن به دهن شم

واقن حرف شماهم بده میگین ماده حالا کاری به اون خانم هم ندارم ولی الان دعوا میشه 

ماده حرف نامناسبیه

کاربران اقا نه ریپلای کنین نه تو تاپیکم بیان   
با اون بی ادب که عروسک غورباقه رو اونطور کرده نخواستم ریلای کنم دهن به دهن شم

خاک برسرم

این جکه روشای خودکشی قورباغه

ببخشید

ولی من بی ادب نیستم😢😭


ᓘـُنُڪ آטּ قُمـــار بازے ڪِــہ بِباᓘـت آنچِـہ بوבش
واقن حرف شماهم بده میگین ماده حالا کاری به اون خانم هم ندارم ولی الان دعوا میشه  ماده حرف نامن ...

بله

احساس می کنم بعضیا برازنده خانم یا آقا نیستن


این نیز بگذرد 🖤امام حسین فرمود: مثلی لایبایع مثل یزید. کسی مثل من با کسی مثل یزید بیعت نمی کند.🖤ملت ایران🇮🇷 می گویند: مثل ملت بافرهنگ ایران🇮🇷 با مثل سردمداران فاسد امریکا 👹بیعت نخواهد کرد.❌

خدااااا

اسمه خدا رو میاری بعد این تصویر 😐😐😐😐😐😡😡

کسی خواست منو تصور کنه یا ببینه چه شکلیم بازیگری که نقش بانوی عمارتو داشت رو تصور کنه انگار خواهر دوقلومه کپی همیم، یادمه زمانی که پخش میشد دختر همسایمون دو سالش  بود فیلم شروع شد گف عه مامان علی 😂
بله احساس می کنم بعضیا برازنده خانم یا آقا نیستن

جدی#  

اشک تو چشام حلقه زد

هیچکس تو سایت اینجوری با من حرف نزده بود

تو این سالا کسی از من بدی ندیده

موندم چطور قضاوتم کردید


ᓘـُنُڪ آטּ قُمـــار بازے ڪِــہ بِباᓘـت آنچِـہ بوבش
اسمه خدا رو میاری بعد این تصویر 😐😐😐😐😐😡😡

انقدر تو این تاپیک حرفاتون آزارم داد که ترجیح میدم قطع کاربری بشم

ᓘـُنُڪ آטּ قُمـــار بازے ڪِــہ بِباᓘـت آنچِـہ بوבش
انقدر تو این تاپیک حرفاتون آزارم داد که ترجیح میدم قطع کاربری بشم

ببین عزیزم شما باید یه نگاه به عکس میکردی بعد میفرستادی عکسهای بعدتون ناجور نبود عکی اولی که فرستادی خیلی بد بود خدام بالاش نوشته بودی ما تقصییر نداشتیم قضاوتم نکردم 

کسی خواست منو تصور کنه یا ببینه چه شکلیم بازیگری که نقش بانوی عمارتو داشت رو تصور کنه انگار خواهر دوقلومه کپی همیم، یادمه زمانی که پخش میشد دختر همسایمون دو سالش  بود فیلم شروع شد گف عه مامان علی 😂
ببین عزیزم شما باید یه نگاه به عکس میکردی بعد میفرستادی عکسهای بعدتون ناجور نبود عکی اولی که فرستادی ...

دیگه دیره

تاپیک زدم به نی نی یار گفتم قطعم کنه

اشکام بند نمیاد

دلم لرزید

خدا میدونه

ᓘـُنُڪ آטּ قُمـــار بازے ڪِــہ بِباᓘـت آنچِـہ بوבش
با اون بی ادب که عروسک غورباقه رو اونطور کرده نخواستم ریپلای کنم دهن به دهن شم

شنیدی عزیزم

تاپیک زدم نی نی یار قطعم کنه

بد دلمو لرزوندی

بد کردی

ᓘـُنُڪ آטּ قُمـــار بازے ڪِــہ بِباᓘـت آنچِـہ بوבش
دیگه دیره تاپیک زدم به نی نی یار گفتم قطعم کنه اشکام بند نمیاد دلم لرزید خدا میدونه

یا علی چقد حساسی تو دختر 

کسی خواست منو تصور کنه یا ببینه چه شکلیم بازیگری که نقش بانوی عمارتو داشت رو تصور کنه انگار خواهر دوقلومه کپی همیم، یادمه زمانی که پخش میشد دختر همسایمون دو سالش  بود فیلم شروع شد گف عه مامان علی 😂
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز