2789

مجسم کردم

خیلی زشته

~اگر ز باده مستی خوش باش • با ماهرخی اگر نشستی خوش باش~                                                       ~چون عاقبت کار جهان نیستی است • انگار که هستی چو نیستی خوش باش~ 🖇♾

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

😑گذاشتی بلایک

دلارام  

اون که با خودخواهیاش این عشقو باطل کرد بهم بگو تو بودی یا من... اون که پامونو رفیق موج و ساحل کرد خودت بگو تو بودی یا من... تو کجایی که الان دریا دلش تنگه ببینه ما دوتا رو با هم...
پست_دومم_خار_داشت#  

#پست_سوم_هم_قطعا_خار_ندارد‍ ‍ ‍ ‍‍

اون که با خودخواهیاش این عشقو باطل کرد بهم بگو تو بودی یا من... اون که پامونو رفیق موج و ساحل کرد خودت بگو تو بودی یا من... تو کجایی که الان دریا دلش تنگه ببینه ما دوتا رو با هم...

چراهمونلحظه نمیزاری مثلا باید صدباربگیم بزار بزار.چی میشه عکس نقاشیت پخش میشه؟😕

میبینمت  دل میشه پرپر؛این چه حسیه آی دلبر؟😜باتوآرومه دلم؛   آرومه دلم؛تویی قانون دلم؛به تو محکومه دلم.دلبررررررررررررررر 💜میبری هوش وحواس از سر😛😍(بعضی ازدوستان لطفا نخودآش نباشید:ممنون 😆)
دلارام    

ااااا سلاااام الهاااام

مثل اینکه تو ام مثل من ترکیدی😂دلناز بودم ها😂

~اگر ز باده مستی خوش باش • با ماهرخی اگر نشستی خوش باش~                                                       ~چون عاقبت کار جهان نیستی است • انگار که هستی چو نیستی خوش باش~ 🖇♾
   پست.اول.امتحان.کردم.خ#  

چرا_ما_داریم_با_هشتگ#  

حرف_میزنیم؟#  

اون که با خودخواهیاش این عشقو باطل کرد بهم بگو تو بودی یا من... اون که پامونو رفیق موج و ساحل کرد خودت بگو تو بودی یا من... تو کجایی که الان دریا دلش تنگه ببینه ما دوتا رو با هم...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792