2789
عنوان

شماهم این مریضی رو دارین

128 بازدید | 10 پست

فراخی ماتحت گرفتم😂😂😁😁

دست و دلم به هیچ کاری نمیره

تف#  

نه میتونم برم از خونه بیرون...نه از فکر توعهدیوونه بیرون...تو نیستی و هنوزبارونه بیرون...تو نیستی و هنوزاسمتعزیزه..رفیق قلبی که بی تو مریضه همینتنهایی بی همه چیزه...💔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

هعیی منم از کودکی دچارشم😔😅دکترا قطع امید کردن گفتن دیگه خوب نمیشی😣

منم به نوع حادش دچارم

وچقدرم بده

خداشفامون بده

دکترا ک قطع امید کردن

نه میتونم برم از خونه بیرون...نه از فکر توعهدیوونه بیرون...تو نیستی و هنوزبارونه بیرون...تو نیستی و هنوزاسمتعزیزه..رفیق قلبی که بی تو مریضه همینتنهایی بی همه چیزه...💔

😂😂😂😂😂من دیشب ۱ونیم خابیدم ۶ونیم بیدارشدم صبحونه و کارای خونه و ی کم گردگیری و غذا و اینا بعدشم رفتیم خونه‌ مامانم اسباب کشی کردیم الان نیم ساعته اومدم

واسه شادی روح بابای گلم ی صلوات لطفن😭
منم به نوع حادش دچارم وچقدرم بده خداشفامون بده دکترا ک قطع امید کردن

چ نوع مریضیه؟من ک متوجه نشدم

درخواست دوستی کسیو قبول نمیکنم.                                خدایاشکرت بابت همه چی🌱

اصطلاح پزشکیش دیلاتاسیون کولون نام داره😆😆😆😆😆😆

😂😂😂😂

نه میتونم برم از خونه بیرون...نه از فکر توعهدیوونه بیرون...تو نیستی و هنوزبارونه بیرون...تو نیستی و هنوزاسمتعزیزه..رفیق قلبی که بی تو مریضه همینتنهایی بی همه چیزه...💔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز