2789
عنوان

غذای چرب

101 بازدید | 15 پست

سلام ظهر ی غذای چرب خوردم حالمو خیلی بد کرده دو  سه تا لیوان چای ابلیمو هم خوردم اما هنوز  حالم بده و از چربی بالا خوابم گرفته چیکار کنم اثرش از بین بره یکم بهتر شم؟

شرحی ز حال و حالی ز شرح نیست~

سلام عنتر من

کجایی کم پیدا؟؟

نه میتونم برم از خونه بیرون...نه از فکر توعهدیوونه بیرون...تو نیستی و هنوزبارونه بیرون...تو نیستی و هنوزاسمتعزیزه..رفیق قلبی که بی تو مریضه همینتنهایی بی همه چیزه...💔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلااااااااااااااااااااااااام ت نیستی والا گفتم بیای اونو ک منم بیشتر هستم رفتی غیب شدی اینجام ک اصن ...

تو ک نیستی اصن

کارکردن با اونجا برام سخت بود دیگه نیومدم

توام ک نیستی

راستی رشتت چیه؟

نه میتونم برم از خونه بیرون...نه از فکر توعهدیوونه بیرون...تو نیستی و هنوزبارونه بیرون...تو نیستی و هنوزاسمتعزیزه..رفیق قلبی که بی تو مریضه همینتنهایی بی همه چیزه...💔
اگ لپ تاپ بدن دستم میام دیگه رفتم ریاضی عنتر جان ت چی؟

تجربی😐

تف#  

لعن#  

نفرییییییین#  

نه میتونم برم از خونه بیرون...نه از فکر توعهدیوونه بیرون...تو نیستی و هنوزبارونه بیرون...تو نیستی و هنوزاسمتعزیزه..رفیق قلبی که بی تو مریضه همینتنهایی بی همه چیزه...💔
چرا همه انقدر میرن تجربی؟ت خودت دوس داشتی رفتی؟

بازارکارش بهتره

حسی نداشتم نسبت بهش

نه بدم میومد

نه خوشم میومد

نه میتونم برم از خونه بیرون...نه از فکر توعهدیوونه بیرون...تو نیستی و هنوزبارونه بیرون...تو نیستی و هنوزاسمتعزیزه..رفیق قلبی که بی تو مریضه همینتنهایی بی همه چیزه...💔

ولی خب ترجیحم با ریاضی بود ک گفتن بازار کار نداره😐

نه میتونم برم از خونه بیرون...نه از فکر توعهدیوونه بیرون...تو نیستی و هنوزبارونه بیرون...تو نیستی و هنوزاسمتعزیزه..رفیق قلبی که بی تو مریضه همینتنهایی بی همه چیزه...💔
حرف اضافه میزنن 

هعی

نه میتونم برم از خونه بیرون...نه از فکر توعهدیوونه بیرون...تو نیستی و هنوزبارونه بیرون...تو نیستی و هنوزاسمتعزیزه..رفیق قلبی که بی تو مریضه همینتنهایی بی همه چیزه...💔
بازارکارش بهتره حسی نداشتم نسبت بهش نه بدم میومد نه خوشم میومد

اوهوم ولی تجربی رقابت توش خیلی زیاده اگه واقعاااااااااا خیلی عااالی بخونی درامدت بالاس وگرنه ک هیچ

شرحی ز حال و حالی ز شرح نیست~
اگ میخوای خب تغییر رشته بده

نه نمیشه مدرسم عوض میشه

نه میتونم برم از خونه بیرون...نه از فکر توعهدیوونه بیرون...تو نیستی و هنوزبارونه بیرون...تو نیستی و هنوزاسمتعزیزه..رفیق قلبی که بی تو مریضه همینتنهایی بی همه چیزه...💔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز