2777
2789

دیروز مراسم بودیم دیدم یه دختره ک نسبت نزدیکی هم با کسی ک فوت شده بود داشت ... فیلم و لایو میگرفت یعنی چی این حرکاتا دیگه مردم شورشو دراوردن خیلی عصبانی شدم 😬😬😬🤯🤯🤯

کاربری جدید نیستم عزیزان. کاربری قبلیمو ترکوندم چون تاپیکام خیلی زیاد شده بود😅

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مشكلي مغزي چيزي داشته شايد

خدایا شکرت... دیدین خدا بالاخره بغلمو با دستاش پر کرد؟ امضای قبلیم: خدایامیشه بغلمو با دستات پر کنی؟ آخه مامانم میگه: دستای خدا به لطافت نوزاد تازه متولد شدس❤

از نظر من خیلی کار بدیه . نمی دونم شرایط و فرهنگ خانواده ها متفاوته. مثلا پیمان کاظمی که فوت کرد خواهر خانمش لایو می‌ذاشت از مراسمش . فکر کنم برای اونا عجیب نبود اما برای من عجیب بود . یعنی ما زشت می دونیم 

از نظر من خیلی کار بدیه . نمی دونم شرایط و فرهنگ خانواده ها متفاوته. مثلا پیمان کاظمی که فوت کرد خوا ...

عزیزم واسه ماهم عجیبه این حرکنا... حتما اونا ب ما میگن اوسگول یا دهاتی

کاربری جدید نیستم عزیزان. کاربری قبلیمو ترکوندم چون تاپیکام خیلی زیاد شده بود😅
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز