2777
2789

این بابای من هی شعار میداد مهریه حق دخترمه میگیرمش حق قانونی و شرعی حلاله حلاله زن تنها وسیله دفاعیه زنه باید پرداخت شه وظیفه مرده دندش نرم میخواست زیرمهریه امضا نکنه روز اول 



برا امتحان گفتم بابا مهریه مامانو میدی؟

اخم کرد گفت مگه مامانت چه مشکلی داره مهریه بخواد چی کم داره نونش نیست آبش نیست چیش کمه؟😐

سکوت کردم...... 

شعار_ندهیم#  

مرد# _عمل_باشیم

و دیگر هیچ...

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم مرد بودم نمیدادم 

( بله عکس خودمه اگه چهره من به هر دلیلی باب میل شما نیس لطفا نظر ندید ممنون )    خدا جونم شکرت برای سلامتیم 🙏 خانواده خوبم 😍 همسرم 💍 و زندگی بی کم و کاستی که بهم بخشیدی ❤

تو این دنیا هر کی بتونه سر اون یکی کلاه میذاره..به جز درصد کمی از مردم

 از جملات قصار :"هر جا که روی آسمان همین رنگ است" !!                   من به آسمونش کاری ندارم ، به زمینش کار دارم 😳

یاد کی داده کی گرفته افتادم......

معمولا خانواده خانم ها این جمله رو خیلی میگن....

خلاصه خیلی ها دادن خیلی ها هم گرفتن....خیلی هاهم نتونستن بدن و آب خنک نوش جان میکنن

مدرسه ما همین است، این "چهار دیوارِ گوشتی"
يه وسيله اي براي كلاه گذاشتن سر خانوما راست گفتن كي داده كي گرفته!!

قاضی خوب چیزی گفت وجود مهریه به خودی خود حق طلاقو از مرد ساقط میکنه دل شیر میخواد مردی بره درخواست طلاق بده با این مهریه های سنگین

تازه مرد زاضی به طلاقم نباشه مهریه مجبورش میکنه 

کلا درسته کی داده کی گرفته ولی مهریه نبود مردا سالی ده تا زن عوض میکردن

و دیگر هیچ...

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز