2789

خیلی م رو اعصابمه..قبلنا فکر میکردم دختر خوبیه و بی شیله پیله ست ولی واقعا هر چقدر میگذره بیشتر میره روی اعصابم..بعد تو صفحه اینستاگرامش هر از چندگاهی عکس تولد و عروسی اعضای خانواده شو میزاره و منم همیشه کامنت تبریک میزارم اما جدیدا وقتی من تو اون شرایط قرار میگیرم اون فقط لایک میزنه تبریک نمی گه اصلا !!!..کلی م ادعای فرهیختگی داره وااااااایییی !!!! دلمو زده اساسی..تمام تصورات خوبی رو ک ازش داشتم از ذهنم پاک کرده بکلی...بهتره همه اینو بدونیم که همیشه کسایی که سرو صدای زیادی شخصیتی زیادی دارن از نظر قدرت فهم و شعور آدمای ضعیفی ان...

هان مشو نومید چون واقف نه ای از سرّ غیب 🌹🌹🌹   باشد اندر پرده بازی های پنهان غم مخور🌹🌹🌹🌹🌹

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

پزو.نباشیم#  

پزو ها را تحویل نمیگیریم#  

 پروفایل قبلیمو که گندشو در آوردین عوض کردم  این عکس عروسیمه هر کی بزاره رو پروفایلش جررررشششش میدما یه خانوم 👈متاهل که پایبند و متعهد به همسرم ❤هسدم!!عاشقانه دوسش دارم و دیوانه وار میگم که بعد خدا میپرستمش بُته زمینیه من!!👌عقیدم اینه که مهربون تر ،وفادارتر،عاشق تر،پرحوصله تر،متعهدتر،خوش اخلاق تر ......از همسرم وجود نداره ✋                               ۵ ساله که کنارمه و ۴ ساله که به عنوان شریک زندگیش کنارشم تو تک تک این روزها مردونه ثابت کرده همه جوره خصوصیات بالارو☝ داره و لایقشه که اونو 👈❤مرد تر از هر مردی بدونم❤👉مرد خوشتیپ و جذاب من بعد تو هیچکس به چشمم نمیاد و نخواهد اومد چون تو همه جوره لایق این عشقی👍چون تو برای من ثابت شده ای 🙂                                                         💑تو مرا جان و جهانی حضرت یار 💑                                                
عروس عمه ی من هم زندگیش رو مدار پز میچرخه

عروس عمه شما رو نمی دونم ولی آدمی که این همه ادعای فهم و شعور و فرهیختگی داره واقعا شرم آوره واسش این رفتار

هان مشو نومید چون واقف نه ای از سرّ غیب 🌹🌹🌹   باشد اندر پرده بازی های پنهان غم مخور🌹🌹🌹🌹🌹

جای شما بودم حذفش ميکردم خيلي راحته امتحان کن من از هرکي انرژی منفي بگيرم مث آب خوردن حذف ميشه ازدوستام 

به شدت معتقدم سفر لازم نیست ..  آدما رو باید   توی   صف نـذری     شناخت  
🙁🙁🙁در اسرع وقت یه روانشناس خوب بهش معرفی کن😂😂

مگه زیربار میره ؟؟!! اتفاقا از همه کس و همه چی م شاکیه ..از نظر. اون دیگران همه بدن فقط خودش خوبه

هان مشو نومید چون واقف نه ای از سرّ غیب 🌹🌹🌹   باشد اندر پرده بازی های پنهان غم مخور🌹🌹🌹🌹🌹
جای شما بودم حذفش ميکردم خيلي راحته امتحان کن من از هرکي انرژی منفي بگيرم مث آب خوردن حذف ميشه ازدوس ...

احتمالا بزودی این اتفاق بیوفته

هان مشو نومید چون واقف نه ای از سرّ غیب 🌹🌹🌹   باشد اندر پرده بازی های پنهان غم مخور🌹🌹🌹🌹🌹
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز