2789
عنوان

شرط خانواده شما واسه ازدواج چی بود؟؟؟

| مشاهده متن کامل بحث + 507 بازدید | 43 پست
اخر خریدین دیگه؟

اره خونه ک خریدیم بابام شوهرمو صدا کرد گفت عروسی نگیر ما قبول نکردیم ولی رو ی پا وایساد گفت من جشن عقد بزرگ گرفتم دیگه الکی عروسی نگیر ی خرج اضافست

گروه نارنجی تاریخ شروع 1۴0۱,02,10 وزن 76,900                                 هدف 60                        ‌                          75,150🧡

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من شرط بابام نماز خون بودن بود و کار داشتن

شرط خودم اخلاق و ایمان و رعایت حلال و حروم ادب و احترام 

شهید تهرانی مقدم : “فقط انسان های ضعیف به اندازه ی امکاناتشان کار میکنند”

پدرم واسه خواهرم 

مهریه وعندالاستتاعت گرفت

شیربها ۲تیکه گرفت به اصراره خوده داماد(کلا نمیخواست بگیره بابا)

عقدوتالاروشام ومیوه وشیرینی وکلا خودش گرفت....

عروسی وکلِ فامیل های خودمون خرجشون باخودمون بود

ازلحاظِ مالی هم گفت من خودم اول زندکی چیزی نداشتم که ازتو توقع داشته باشم همین که ببینم تلاش میکنی واسه زندگیت کافیه واسه شروع کافیه

فقط روزه خاستگاری 

 به شوهرخواهرم گفت نه از دادن خرجش میترسم نه آبرو  خودت وخانوادت روزی حق دارین به دختم تو# بگین که قصده طلاق دادنش وداشته باشین چون من روزی که بفهمم گفتین بالا چشمت ابروءِ طلاقش ومیگیرم یه عمرحتی وقتی اشتباهی کرده از لحاظ عاطفی  تو ناز بزرگش نکردم که یکی دیگه به اسمِ شوهر اذیتش کنه 

مثلا چیا رو ببخشید که میپرسم اخه من دارم یکیو انتخاب میکنم میخام من اشتباه نکنم از تجربیات بقیه است ...



اولش اخلاق... بعد ریشه خانواده... رفتار پدر خانواده.. دین و ایمانش... نماز خون نبود نبود اما انسانیت داشته باشه و اهل حرام و حروم و صداقت باشه... و اینکه کاری باشه و مستقل.. بتونه گلیم خودشو از اب بکشه بیرون... خونسرد نباشه خیلی.... دهن بین نباشه... حرفش یکی باشه... همین چیزی ک الان هستی و میخوای باشی  رو بپسنده... 

                      بخاطر تغییر و ورژن جدیدم از خودم سپاسگزارم...                                                           ترجیحـ میدم ب ذوق خویشـ دیوانه باشم تا ب میلـ دیگران عاقل     
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز