2777
2789

بزار

 به نام خداوندرنگین کمان🕊اگه تاپیکیو دوست نداریم مثل کنه نمونیم اونجا!اگه تو تاپیکی نظری میدم که تو مخالفشی نظر دادن مجوز ریپلای کردن به تو نمیده با استارتر بودم پس ریپلای نکن!!!حوصله بحث با آدم احمق متعصب که میخواد عقایدشو تو حلق دیگران کنه ندارم....بارون اومدو یادم داد تو زورت بیشتره🕊✌🏻

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اونم عاشقته

 به نام خداوندرنگین کمان🕊اگه تاپیکیو دوست نداریم مثل کنه نمونیم اونجا!اگه تو تاپیکی نظری میدم که تو مخالفشی نظر دادن مجوز ریپلای کردن به تو نمیده با استارتر بودم پس ریپلای نکن!!!حوصله بحث با آدم احمق متعصب که میخواد عقایدشو تو حلق دیگران کنه ندارم....بارون اومدو یادم داد تو زورت بیشتره🕊✌🏻

اون چطور

_چرا همیشه به چشمام میگی لعنتی                                      _"نمیدونم عزیزم .......چشمات غرقم میکن.....وقتی تو تیله های زلال چشمات خیره میشم .....یهو به خودم میام میبینم یادم رفته نفس بکشم....چشمات شفافه ....برق میزنه .....خودم تو مردمکش میبینم.....صادقه .....انگار باهام حرف میزنه .....نمیدونم سونیا.....ولی قطعا چشم هات لعنتی ...."                                                                                 بله عکس خودم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز