2789
مشتبا😂 خدایا کی گاوم میکنی😐

تو آینع ی نظر نگا کن شاید کرده

سالها قبل فک میکردم تنهایی عجب فاجعه ای است اما...هر چ بیشتر مردم را شناختم تنهایی من دلچسب تر شد.عاشق تنهایی ام هستم❤.ب طرز اعتیادآوری ب سکوتِ مطلق عادت کردم.حتی در جمع هم از درون تنها هستم.حالا میفهمم چرا باید چاه را ب مردمان ترجیح داد. ♤ کاربر عزیز اگ مخالف نظرمی ریپ نزن این نظر شخصیه منه هر کسی یه ایده متفاوت دارع♤#کاربر_قدیمی

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

من من  مجتبی محمدی هستم از خونمون  جانم 😌

میخواستم ببینم از اسمتون راضی هستین؟

کاش داروهای آدم بموقع خودشون تو بدن ترشح میشدن من تنبل تر ازین حرفام که بخوام سر وقت داروهامو بخورم🤪
میخواستم ببینم از اسمتون راضی هستین؟

خاستگارت اسمش مجتبی س؟

سالها قبل فک میکردم تنهایی عجب فاجعه ای است اما...هر چ بیشتر مردم را شناختم تنهایی من دلچسب تر شد.عاشق تنهایی ام هستم❤.ب طرز اعتیادآوری ب سکوتِ مطلق عادت کردم.حتی در جمع هم از درون تنها هستم.حالا میفهمم چرا باید چاه را ب مردمان ترجیح داد. ♤ کاربر عزیز اگ مخالف نظرمی ریپ نزن این نظر شخصیه منه هر کسی یه ایده متفاوت دارع♤#کاربر_قدیمی
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز