2789
عنوان

دهن گشادهای احمق

| مشاهده متن کامل بحث + 393 بازدید | 38 پست

پسر منم بین تولد حضرت عباس و حضرت سجاد دنیا اومد همه میگفتن این دوتا اسمو بذار ،ولی اسمی ک دوست داشتم گذاشتم ،خیلی بداخلاقه همه میگن اسمشو عوض کن خوب میشه🙄😑

کلا علم ژنتیک و زیر سوال بردن

الان کسی بگه میگم این اسمو دوست داشتم عوضم نمیکنم 

انسان بودن خود به تنهایی یک دین خاص است که پیروان چندانی ندارد.                                                 نهایت فرومایگیست اگر رفتار آدمی منحصر به ترس از تنبیه یا امید به پاداش باشد.                                      لطف کنید اگه تونستید برای حاجتم یک صلوات بفرستید ممنونم🙏

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

انتظار داشتی حسین بزارن🤭

اسم مذهبی دخترونه مربوط ب محرم کم نداریم ک نمکدون

      کودک همسری فقط به یه کودک آسیب نمیزنه دومینو وار نسل اون کودک رو از عشق و علاقه و شناخت حقوقش محروم میکنه. درواقع تمام نسل بعد از اون کودک رو از داشتن والدین آگاه و عاشق و مسئولیت پذیر بی بهره میشن.#نه_به_کودک_همسری❤️وقتی جواب بی ادبیتو نمیدم ینی در شأن من نبوده همکلام بشم باهات، وگرنه جواب برای  امثال تو  فراوونه... 😊

یعنی هر بچه ای توی هر ماهی دنیا اومد باید حتما اسم همون امامی که توی اون ماه شهید شده رو بذاریم روش وگرنه مریض میشه؟! 

دلم برای فرهنگمون میسوزه😔

چرا ما اینجوری شدیم؟ 

چرا هنوز مردممون انقدر عقب مونده و سطح پایین

موجبات خنده و شادی کل دنیاییم😐

.Pain🔥you made me a believer

به خدا خیلی ناراحت شدم وقتی شنیدم پشت سررمون اینارو میگن. یکیش مادرشوهرم

بحث با الاغ ممنوع

دوستان من نظرمو برای استارتر تاپیک مینویسم.اینو مد نظر داشته باشین. ازین که بهم بگین خوشبحالت متنفرم.

وای منم پسرم شب شهادت امام علی بدنیا اومد 

هر کی اومد پیشم حتی خانواده ی خودم همه اصرار داشتن علی بزارم 

الان ۵ ماهش پسرم بازم میگن چرا علی نذاشتی 


  جای بعضی از ادما در زندگی      پر نمی شود       زخم میشود       و تا ابد می ماند                      مثل جای خالی مادر💔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز