2777
2789
الهیه_ فرشته _جردن _آجودانیه اقدیسه _قیطریه_ سعادت آباد  کامرانیه _زعفرانیه_نیاوران_پاسداران ...

اگر شمس‌آباد بالاشهره تهرانپارسم هست😅😂

[کاربران آقا درخواست دوستی ارسال نکنند و در تاپیک های من پست نگذارند]

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خودت بچه کجای مشهدی

منو میگی؟

فک کنم اشتباه ریپلای کردی

نه میتونم برم از خونه بیرون...نه از فکر توعهدیوونه بیرون...تو نیستی و هنوزبارونه بیرون...تو نیستی و هنوزاسمتعزیزه..رفیق قلبی که بی تو مریضه همینتنهایی بی همه چیزه...💔

بچه ها زیر پل مدیریت ی شهرک هست به اسم شهرک نیایش یا اسلام آباد خیلی جای بدیه؟خودم از کنارش تو اتوبان رد شدم اصلا به بالاشهر نمیخوره اون ی تیکه.ی نفرو می شناختم خونشون اونجا بود میخوام بدونم چ جور جاييه؟

اینا به ترتیبن؟؟

نه بابا، تهران هر منطقه‌ش خودش بالا و پایین داره، خیلی پیچیده است 😁😁

حال من، حال اون آدم زخمیه      که خودش دیده زخمش چقد کاریه، اما جایی نمیره      خوش نشسته بمیره...
تو که مشهدی اینارو میخوای چیکار؟!

حوصلم_سر_رفته😏#  

نه میتونم برم از خونه بیرون...نه از فکر توعهدیوونه بیرون...تو نیستی و هنوزبارونه بیرون...تو نیستی و هنوزاسمتعزیزه..رفیق قلبی که بی تو مریضه همینتنهایی بی همه چیزه...💔
مثلا این پیروزی و جردن و اکباتان و اینا ک گفتن چی؟ چطورن؟ من نمیشناسم هیچی

شهره خودتونُ تصور کنن وسطش یه دایره بکش اون وسط میشه مرکزه شهر که معمولا بازار و مراکزه اداریُ یعنی بیشتر حالته کاری داره ولی در عینِ حال منطقه مسکونی ام هست که چون خیلی جاهاش طرحه و با ماشین نمیتونی بری یا جای پارک تقریبا پیدا نمیشه و ایراداش زیاده خلاصه

شمالِ شهر که مشخصه منطقه خوبیه سرسبزه خیابونا فروشگاه ها خونه ها ماشینا همه چی لوکسه

جنوب شهرم باز مشخصه معمولا بافتاشون قدیمیه و از لحاظ مالی خب پایینترن

شرق و غربم یکیه تقریبا ولی غرب چون به کرج نزدیکه و به کوه نزدیکتره از لحاظ سرسبزی و آب و هوا بهتره و بیشتر پیشرفت کرده 

البته توی همین غربم مثلا یه مناطقی هست مثل شهرک غرب با خونه های ویلایی که پا به پای شمال شهر پولدارن و خونه هاشون و کوچه خیابوناشون قشنگه

واااااااای چقدر تایپ کردم😂

تو فقط وقتی به قدرت نیاز داری که بخواهی کارِ مخربی انجام دهی، در غیر اینصورت      ❤️عشق❤️ برای انجام هر کاری کافیست.
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز